دانشکده رسانه خبرنگاران در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد

به گزارش بهترین مقاله، دانشکده رسانه خبرنگاران در مقاطع کارشناسی و کاردانی برای ترم اول سال تحصیلی 99-98 دانشجو می پذیرد.

دانشکده رسانه خبرنگاران در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، دانشکده رسانه فارس در مقاطع کارشناسی و کاردانی برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در رشته های خبرنگاری، روابط عمومی، مترجمی زبان انگلیسی، عکاسی، تدوین فیلم، تصویربرداری، گویندگی و دوبله و مروج اندیشه و تربیت اسلامی دانشجو می پذیرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام از علاقه مندان به تحصیل در دانشکده خبرنگاران برای مقطع کاردانی از روز دوشنبه 28 مرداد آغاز و تا روز دوشنبه 4 شهریور ادامه خواهد داشت.

متقاضیان تحصیل در رشته های مذکور می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند. در این دفترچه تمامی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و همچنین اقدامات لازم برای انجام ثبت نام درج شده است.

پذیرش دانشجو در این دانشکده در یک نوبت و برای نیمسال اول بدون کنکور صورت می پذیرد و شرکت کنندگان می توانند برای مقطع کاردانی در یکی از رشته های خبرنگاری با کد 12710، مروج اندیشه و تربیت اسلامی با کد 12788، روابط عمومی با کد 12721، مترجمی- زبان انگلیسی با کد 12815، عکاسی خبری با کد 12872 ، عکاسی-هنرهای تجسمی با کد 12955 ، سینما-تدوین فیلم با کد 13229 و سینما-تصویربرداری با کد 13235 ثبت نام کنند.

رشته های مقطع کارشناسی نیز خبرنگاری سیاسی اقتصادی، روابط عمومی، عکاسی خبری، گویندگی و دوبله، مترجمی خبر انگلیسی، مدیریت امور فرهنگی و مروج اندیشه اسلامی است که پس از اتمام ثبت نام مقطع کاردانی، با اعلام سازمان سنجش ثبت نام در مقطع کارشناسی نیز آغاز خواهد شد.

علاقمندان همچنین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضوری به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهار راه کالج، کوچه شهید سعیدی مراجعه کرده یا با معاونت آموزش دانشکده به شماره تلفن 5-88911664 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 385

به "دانشکده رسانه خبرنگاران در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده رسانه خبرنگاران در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید