خودروهای لکسوس اندروید اوتو را دریافت می نمایند

به گزارش بهترین مقاله، در ماه فوریه ، تویوتا اعلام نمود که خاتمه در کوشش است تا پشتیبانی اندروید اوتو را در وسایل نقلیه خود اضافه کند. با توجه به این که تویوتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتومبیل در سراسر دنیا است ، بسیار جای تعجب دارد که چرا تا این حد دیر به فکر انجام این حرکت افتاده است.

خودروهای لکسوس اندروید اوتو را دریافت می نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت ژاپنی در تعهد خود به اندروید اوتو جدی است ، زیرا اتومبیل های بخش لوکس این شرکت نیز از آن پشتیبانی می نمایند.

شرکت لکسوس تأیید نموده است که بیشتر خط 2020 آن از جمله مدل های RX ، RC و UX با اندروبد اوتو سازگار است و همچنین وسایل نقلیه ES و NX نیز که از تولیدات اکتبر 2019 هستند شامل این به روزرسانی می گردد. متأسفانه به نظر نمی رسد پشتیبانی از حالت بیسیم برای این خودروها وجود داشته باشد ، زیرا سازنده یادآور می گردد شما باید از یک کابل USB برای اتصال تلفن خود به سیستم سرگرمی خودرو بهره ببرید.

با این وجود خبر راضی نماینده این است که تقریباً همه تولیدنمایندگان بزرگ دارای پشتیبانی اندروید اوتو هستند. به خصوص Android Auto هستند ، مخصوصاً به این دلیل که جابجایی یک وسیله نقلیه از طریق نقلیه دیگر بدون اینکه به نحوه کار رابط کاربری عادت نموده باشید، به سادگی امکان ذیر نیست. افزون بر این سیستم های ناوبری داخلی معمولاً شرایطی را تشکیل می دهند که به کاربران این امکان را می دهد که از برنامه های مختلف استفاده نمایند. با این مزایای بسیار زیاد ، هنوز خودروهای مشهوری مثل بی ام و در این زمینه مشکلاتی دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 344

به "خودروهای لکسوس اندروید اوتو را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای لکسوس اندروید اوتو را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید