خبرنگاران گرامیداشت مجازی روز هوای پاک توسط دانش آموزان البرز

به گزارش بهترین مقاله، کرج - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 29 دی ماه روز هوای پاک در فضای مجازی مدارس این استان با شعار هوای پاک، تعهد مسوولان و مشارکت مردم گرامی داشته شد.

خبرنگاران گرامیداشت مجازی روز هوای پاک توسط دانش آموزان البرز

سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: کارشناسان، مراقبان و سفیران سلامت مدارس البرز با فراوری محتواهای آموزشی زیست محیطی در بستر شبکه شاد خواهان توجه مردم به مسائل زیست محیطی شدند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با مسائل محیط زیستی از جمله جلوگیری از تخریب طبیعت، حفاظت از گیاهان و جانوران و آلوده نکردن هوا، موثرترین و با صرفه ترین روش است، اعلام نمود: در روز هوای پاک نیز این آموزش ها با هدف فرهنگ سازی عمومی و افزایش سطح مشارکت افراد جامعه اجرایی شد.

وی بیان داشت: ترویج و توسعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه به وسیله تقویت و گسترش فعالیت های آموزشی امکان پذیراست که این مهم در آموزش و پرورش مدارس البرز مورد توجه قرارگرفته است.

وی توضیح داد: به منظور حفاظت از محیط زیست، بخشی از دروس تخصصی محیط زیست نیز وارد کتب درسی دانش آموزان شده است.

قاسمی ادامه داد: امروز یکی از بخش های آموزشی کلاس درس معلمان البرز در زمینه هوای پاک تشکیل می دهد تا دانش آموزان قدر محیط زیست این نعمت خدادادی را بهتر بدانند، نسبت به منابع آلایندگی آن شناخت بیشتری پیدا نمایند و همچنین نسبت به حفاظت از آن بی توجهی ننمایند.

وی یادآور شد: ترغیب حس مسئولیت پذیری درمورد مسائل زیست محیطی دربین شهروندان احتیاج به داشتن آگاهی و بینش محیط زیستی دارد که آموزش و پرورش در راستای این هدف مهم کوشش می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان نمود: امروز دانش آموزان این استان با کشیدن نقاشی، تهیه پوستر، فیلم کوتاه، روزنامه دیورای، انشاء نویسی ، مقاله و پیغام های آموزشی روز هوای پاک را گرامی داشتند.

استان البرز 470 دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1474

به "خبرنگاران گرامیداشت مجازی روز هوای پاک توسط دانش آموزان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گرامیداشت مجازی روز هوای پاک توسط دانش آموزان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید