خبرنگاران یاری مسلمانان مغولستان چین به مردم ایران

به گزارش بهترین مقاله، پکن- خبرنگاران- در ادامه یاری های مردم چین به ملت ایران در راستای مبارزه با ویروس کرونا، تعدادی از مسلمانان استان مغولستان داخلی چین با طی مسافت 500 کیلومتری راستا مغولستان - پکن، هدایای خود را برای ارسال به تهران، به سفارت ایران در پکن تحویل دادند.

خبرنگاران یاری مسلمانان مغولستان چین به مردم ایران

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران این هدایا شامل 40 هزار ماسک، 200 دست لباس محافظ، 300 جفت عینک و 50 تب سنج دیجیتال مادون قرمز بود که به نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین تحویل شد.

نماینده مسلمانان مغولستان داخلی چین در این آیین و در حاشیه ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن خاطرنشان کرد که در حال تهیه و ارسال 100 هزار ماسک دیگر برای ایران هستند.

او گفت این هدایا از سوی چند نهاد و تشکل مسلمانان مغولستان داخلی جمع آوری شده است که بیانگر دوستی آن ها با مردم ایران است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین هم در ملاقات با نماینده جامعه مسلمان مغولستان داخلی چین گفت: مردم ایران در حال نبردی سخت با ویروس کرونا هستند و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر این ویروس را شکست دهیم.

محمد کشاورز زاده ضمن تشکر از مسلمان مغولستان چین که با طی 500 کیلومتر به سفارت ایران در پکن آمده اند تشکر کرد و گفت: خوشحالیم که چین در مبارزه با کرونا پیروز شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید:

اهدای دو دستگاه تحلیل اسکن ریه

همچنین در ادامه یاری های اعطایی چین به ایران امروز پنجشنبه دو دستگاه تحلیل اسکن ریه توسط شرکت شوکون تکنولوژی به نماینده سفارت ایران در پکن تحویل شد.

این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می توانند تصاویر اسکن ریه ها را در 10 ثانیه به صورت تحلیلی و بر اساس داده های مورد احتیاج پزشکی به منظور تعیین نمودن میزان تاثیرپذیری ریه ها از گسترش عفونت ارائه نمایند که باعث تسریع چشمگیر سرعت تشخیص افراد مبتلا به این بیماری می گردد.

این تکنولوژی استاندارد مورد تایید مراجع دولتی چین را اخذ نموده است و در جریان این بیماری در بیش از 100 بیمارستان در چین مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 918

به "خبرنگاران یاری مسلمانان مغولستان چین به مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری مسلمانان مغولستان چین به مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید