خبرنگاران پویش هرخانه یک کتابخانه در شهرستان ری اجرا شد

به گزارش بهترین مقاله، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری از اجرای پویش ملی هر خانه یک کتابخانه به جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی ومقابله با ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران پویش هرخانه یک کتابخانه در شهرستان ری اجرا شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

علی اکبر قربانی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این پویش با همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی همزمان با تعطیلی کتابخانه های عمومی در راستای عمل به توصیه های وزارت بهداشت اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این پویش، کتابخانه به داخل خانه ها برده می گردد تا مردم به جای مسافرت به شهرهای مختلف که باعث انتقال ویروس کرونا می گردد، در خانه بمانند و با کتاب انس بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: از آنجا که در میان قفسه های کتابخانه های شخصی افراد، کتاب های وجود دارد که فرصت خواندن آنها فراهم نشده است، در این پویش از همه مردم دعوت می گردد که به سراغ یکی از این کتاب ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه ای از کتاب را در قالب یک فایل صوتی و یا فیلم به آدرس اینستاگرامی اداره کل کتابخانه های عمومی استان با نشانی mazandpl@به عنوان دبیرخانه این پویش ارسال نمایند ودرپایان به هشت نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می گردد.

وی ادامه داد: زمان شرکت در پویش کتاب خوانی تا زمان مقابله با این ویروس ادامه دارد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی ارسال نمایند.

شهرستان ری در جنوب تهران دارای 27 باب کتابخانه است که از این تعداد، 13 کتابخانه شهری، 6 واحد روستایی و هشت کتابخانه مشارکتی است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 751

به "خبرنگاران پویش هرخانه یک کتابخانه در شهرستان ری اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش هرخانه یک کتابخانه در شهرستان ری اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید