خبرنگاران افزایش کرایه تاکسی در هشترود ممنوع

به گزارش بهترین مقاله، مراغه - خبرنگاران - فرماندار هشترود گفت: با هرگونه افزایش کرایه تاکسی ها برخورد جدی می شود و مسئولان مربوطه چه در مسیرهای درون شهری و چه در برون شهری باید نظارت کافی بر کرایه ها داشته باشند.

خبرنگاران افزایش کرایه تاکسی در هشترود ممنوع

امین امینیان روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اضافه کرد: هرگونه افزایش کرایه به ویژه در جهت هشترود به تبریز و حتی درون شهری باید پس از طی مراحل قانونی از سوی مسوولان ابلاغ شود.

وی همچنین با انتقاد از دست فروشی در خیابان ها و معابر این شهر بیان نمود: شهرداری برنامه منسجمی برای ساماندهی دست فروشان ندارد و در عمل نیز کاری انجام نمی دهد.

فرماندار هشترود ارائه هر نوع جنس بدون فاکتور چه در فروشگاه های زنجیره ای و چه در مغازه ها را تخلف مطرح نمود و ادامه داد: بازرسان با فروشندگان کالای بدون فاکتور برخورد خواهند کرد.

به گفته وی مردم هم باید بر بازار نظارت داشته باشند و مراتب گران فروشی یا کم فروشی را به اداره صمت یا فرمانداری گزارش دهند.

امینیان با بیان اینکه متاسفانه سامانه 124 فقط 10 درصد کارآیی دارد، اضافه کرد: زمینه بهره مندی از تکنولوژی برای تسهیل نظارت مردم بر بازار و گزارش دهی مردم باید فراهم شود زیرا سامانه 124 بستر مفیدی نیست.

وی همچنین از ادارات ذیربط در امر کنترل قیمت ها در بازار خواست بازرسی ها و نظارت ها را به صورت دقیق تر و جدی تر در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگاران بازار هشترود به دلیل آنکه بیش از 35 هزار نفر از جمعیت 58 هزار نفری آن در مناطق روستایی سکونت دارند، از رونق برخوردار است و حتی چهارشنبه بازار 100 ساله اش پذیرای عده زیادی از ساکنان شهرستان های همجوار است.

قیمت بیشتر اجناس و کالاهای عرضه شده در این بازار به علت عرضه مستقیم، پایین است و انواع کالاها از میوه و تره بار گرفته تا ماهی، آجیل و خشکبار و حتی کفش و لباس در این بازار به فروش می رسد.

این بازار در حاشیه جاده مراغه - هشترود برپا می شود و ازدحام خریداران و فروشندگان توجه هر مسافر عبوری را به خود جلب می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1464

به "خبرنگاران افزایش کرایه تاکسی در هشترود ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش کرایه تاکسی در هشترود ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید