اینستاگرام اطلاعاتی در خصوص نژاد و قومیت کاربران جمع آوری خواهد نمود

به گزارش بهترین مقاله، این شرکت با انتشار پستی بیان کرد که اینستاگرام برای کسب اطلاعات در خصوص نژاد و قومیت کاربرانش آغاز به ارائه پرسشنامه ای برای بعضی کاربران آمریکایی نموده است. هدف این کار، آنالیز و مطالعه نحوه تجربه کاربران نژادهای مختلف این پلتفرم اعلام شده است.

اینستاگرام اطلاعاتی در خصوص نژاد و قومیت کاربران جمع آوری خواهد نمود

کاربران به صورت رندوم در فید اصلی اینستاگرام، یک پاپ آپ دریافت می نمایند که با کلیک بر روی آن به پرسشنامه ای که به وسیله گروه تحقیقاتی YouGov طراحی شده راهنمایی می شوند و از آن ها در خصوص نژاد و قومیتشان سوالاتی پرسیده خواهد شد. پاسخ دادن به این سؤالات اختیاری است و اینستاگرام می گوید پاسخ های کاربران تجاربی را که در اینستاگرام دارند همچون دسترسی آن ها یا نحوه تعامل سایر کاربران با محتوای آن ها را محدود نخواهد نمود.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام با انتشار پستی در این مورد گفت که جمع آوری داده ها به این پلتفرم یاری می نماید تا در پی راه هایی برای بهبود اینستاگرام و جلب رضایت کاربران نژادهای مختلف باشد. او در ادامه اضافه نمود: اگر می خواهیم مطمئن شویم که اینستاگرام یک تجربه منصفانه و عادلانه را به کاربران همه نژادها ارائه می دهد، باید بفهمیم که این پلتفرم در نظر افراد با نژاد و قومیت های مختلف چگونه است و آیا می تواند آن ها را راضی کند یا خیر.

پس از جمع آوری پاسخ های کاربران داده ها شناسایی، تقسیم و در تعداد انگشت شماری از موسسات تحقیقاتی از جمله دانشگاه تگزاس جنوبی، دانشگاه فلوریدا مرکزی، دانشگاه شمال شرقی و آزمایشگاه Oasis بایگانی و آنالیز خواهد شد. اینستاگرام با انتشار پستی در این مورد اعلام نموده که پاسخ های فردی به حساب کاربری مرتبط نمی گردد و این شرکت تنها داده های کلی را به وسیله موسسات آنالیز خواهد نمود.

در توضیحات این پست آمده: اطلاعات جمع آوری شده، این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد تا تجربیاتی که جوامع مختلف در اینستاگرام دارند را بهتر درک کنیم. برای مثال اینکه چگونه پلتفرم ما ممکن است بر گروه های افراد مختلف تأثیر بگذارد و اگر تغییراتی را برای یکسان سازی تجربه همه کاربران اعمال کنیم، چه تأثیری خواهد داشت.

در سال 2020، اینستاگرام تیمی را ایجاد کرد که وظیفه آن آنالیز الگوریتم های این شرکت روی تجربه نژادهای مختلف بود. پاییز گذشته متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیس بوک، بیان کرد که در حال کار بر روی روشی جهت آنالیز تجربه افراد کشورهای کم توسعه از فناوری های خود است.

بسیاری از گروه های حقوقی مدت هاست که از فیس بوک و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی خواسته اند تا چگونگی تأثیر سیستم های آن ها بر نژاد افراد را آنالیز نمایند و بعلاوه گزارش های رسانه ای متعددی در خصوص اینکه چگونه بعضی از این پلتفرم ها بین نژادهای مختلف افراد تبعیض قائل می شوند، نیز وجود دارد.

در طی سال های اخیر، اینستاگرام پلتفرم خود را با ارائه قابلیت های تازه و کاربردی به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا مبدل نموده است. مدیران این شرکت ضمن علاقه به حفظ این فرایند، قصد دارند تا قابلیت های تازه دیگری را به این شبکه اجتماعی پرکاربر اضافه نمایند. قابلیت Boosted Reel، قابلیتی است که این پلتفرم در جهت حمایت از کسب وکارهای کوچک محلی روی آن کار می نماید. این قابلیت تازه در فید اصلی، استوری ها، بخش ریلز و حتی اکسپلورر ظاهر خواهد شد. اما شرط لازم برای اینکه ویدیو های ریلز خود را به تبلیغات تبدیل کنید، این است که مدت زمان ویدیوهای مورد نظرتان کمتر از 60 ثانیه باشد و نسبت تصویر 9:16 داشته باشد.

پیش تر نیز مارک زاکربرگ، با انتشار پستی در توییتر از قابلیت پرداختی تازه این پلتفرم اطلاع داد و گفت برای آغاز کاربران باید به فروشگاه های مد نظر خود در اینستاگرام یک پیغام به وسیله بخش دایرکت ارسال نمایند. بعلاوه آن ها با این قابلیت تازه اکنون می توانند مستقیماً در دایرکت اینستاگرام خود هزینه سفارشات را پرداخت نمایند.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2116

به "اینستاگرام اطلاعاتی در خصوص نژاد و قومیت کاربران جمع آوری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام اطلاعاتی در خصوص نژاد و قومیت کاربران جمع آوری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید