اپل از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد

به گزارش بهترین مقاله، شرکت اپل شب گذشته هدفون روگوشی Airpod Max را معرفی و پیش فروش آن را شروع کرد.

اپل از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شب گذشته شرکت اپل مراسم آنلاین کوتاهی برگزار و در این مراسم از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد. شایعه های متعددی درباره این هدفون در چند ماه اخیر منتشر شده بود که اعلام می کرد اپل میخواهد این هدفون را در زمان معرفی آیفون 12 یا سری جدید مک بوک های خود معرفی کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و شرکت اپل برای معرفی این محصول جدید خود تصمیم به برگزاری یک مراسم کاملا جداگانه گرفت.

هدفون جدید اپل AirPods Max نام دارد و از طراحی نسبتا کلاسیکی برخوردار است. این هدفون از دو محفظه پلاستیکی و یک قاب فلزی که محفظه ها را در کنار یکدیگر نگهداشته تشکیل شده است. بر اساس اعلام غول فناوری آمریکایی، ایرپاد مکس از ویژگی هایی نظیر صدای فوق العاده با کیفیت، نویزگیر فعال و spatial audio بهره می برد. فناوری spatial audio همان صدای چند بعدی است و باعث می گردد صدا در اطراف کاربر بچرخد تا کاربر احساس واقعیت بسیار زیاد صدای دستگاه را داشته باشد.

در این هدفون یک digital crown دیده می گردد که در تمامی اپل واچ ها وجود دارد و برای کنترل میزان صدا به کار می رود؛ از این چرخنده دیجیتالی می توان برای کنترل موسیقی، توقف موسیقی، پاسخ به تماس های تلفن و راه اندازی دستیار صوتی اپل هم بهره برد. یک دکمه نیز در کنار چرخنده دیجیتالی برای تغییر بین دو حالت ANC و Transparency دیده می گردد.

شارژدهی فوق العاده هدفون Airpod Max

این هدفون از یک درایور فعال 40 میلیمتری اپل برخوردار است که باس بسیار قدرتمندی را در کنار حفظ وضوح موسیقی به کاربر ارائه می دهد. در این هدفون از پردازنده H1 شرکت اپل استفاده شده است که توانایی دریافت فرامین صوتی را دارد. در بخش باتری نیز باید گفت این هدفون تا 220 ساعت امکان استفاده مداوم به همراه فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ را درد و با پنج دقیقه شارژ امکان استفاده از آن به مدت 1.5 ساعت وجود دارد. این هدفون به همراه یک کیف هوشمند به خریداران عرضه خواهد شد که باعث می گردد هدفون در حالت آماده به کار با مصرف فوق العاده پایین باتری قابل استفاده باشد. لازم به ذکر است؛ شارژ این هدفون به وسیله کابل لایتنینگ شارژ انجام می گیرد.

با این حال قیمت این هدفون فوق العاده بالا اعلام شده است و اپل آن را در پنج رنگ مشکی، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی و با قیمت 549 دلار برای پیش فروش در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1376

به "اپل از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از هدفون بیسیم جدید خود پرده برداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید