اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی 6 اسفندماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد

به گزارش بهترین مقاله، اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی با هدف رشد حرفه گرایی در مدیریت منابع انسانی، 6 اسفندماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد.

اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی 6 اسفندماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی، اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی را با موضوع اصلی کانون های ارزیابی و توسعه 6 اسفند ماه 1398 برگزار می نماید.

اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی با هدف رشد حرفه گرایی در مدیریت منابع انسانی، تبادل تجربیات پیروز مدیران، تحلیل آینده مدیریت منابع انسانی، استفاده از ابزار های نوین در مدیریت منابع انسانی، آموزش و توسعه کارکنان و مدیران برگزار خواهد شد.

محور های این همایش نیز شامل: مدیریت منابع انسانی در شرکت های دانش بنیان، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی در شرایط رکود مالی، ساختار های نوین سازمان و مدیریت منابع انسانی، آینده مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی دیجیتال، کانون های ارزیابی و توسعه در ایران است.

آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی 20 اسفند 98 است. نتایج داوری ها نیز 30 اسفند اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 741

به "اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی 6 اسفندماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی 6 اسفندماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید