امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ های توهین آمیز

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، با امکانات نو توئیتر کاربران خواهند توانست پاسخ های نامناسب به پیغام های خود را فیلتر نمایند یا به طور کلی حساب های کاربری فحاش را محدود نمایند تا آنها قادر به ارسال پیغام های زننده نباشند.

امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ های توهین آمیز

به گفته پائولا بارکانته طراح ارشد محصولات توئیتر این قابلیت ها بعد از آنالیز و دریافت بازخوردهای مناسب از کاربران به توئیتر اضافه خواهند شد. به گفته وی توئیتر از کاربران خواهد پرسید آیا علاقه ای به فعال شدن این فیلترها برای شناسایی پاسخ های نامناسب به توئیت های خود دارند یا خیر و در صورت محدود شدن حساب های کاربری نامناسب، کاربران بی ادب و توهین کننده با استفاده از الگوهای توئیتر شناسایی و محدود می شوند.

با توجه به اتوماتیک بودن این خدمات، ممکن است در شروع دقت آنها کافی نباشد و حتی بعضی واکنش ها و پاسخ های مؤدبانه و بدون مشکل هم فیلتر شوند.

از همین رو توئیتر به کاربران امکان می دهد پاسخ های انتخاب شده برای فیلتر شدن و همین طور حساب های محدودشده را مرور نموده و در صورت تمایل آنها را حذف نکنند. قرار است جزئیات بیشتر در خصوص این خدمات در زمان عرضه آنها اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1828

به "امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ های توهین آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ های توهین آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید