یوبی سافت از یک بازی آنلاین شبیه فورتنایت به نام Project Q رونمایی کرد

به گزارش بهترین مقاله، در این مدت اخبار زیادی در مورد عنوان نو یوبیسافت (Ubisoft) منتشر شده است. حال یوبیسافت به طور رسمی اعلام کرده که بازی پروژه کیو (Project Q) در حال ساخت است. یک عنوان چند نفره تیمی که تجربه در آن اهمیت زیادی دارد.

یوبی سافت از یک بازی آنلاین شبیه فورتنایت به نام Project Q رونمایی کرد

یوبیسافت در توییتر خود اعلام نمود که این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است. با اینحال بازیکنان می توانند از الان برای نسخه های آزمایشی ثبت نام کنند. همینطور اینکه تصاویر اولیه از این بازی منتشر شده است. طبق گفته یوبیسافت این بازی به سبک بتل رویال نیست. تمرکز شرکت سازنده در اصل روی مفرح بودن بازی بوده است.

تصویر بالا 4 کاراکتر را نشان می دهد که در جایی مشابه به سنترال پارک (Central Park) قرار دارند. البته این تصویر در حد اولیه بوده و اطلاعات زیادی را به ما نشان نمی دهد. با اینحال چیزی که ما از این تصویر متوجه می شویم، این است که تنوع کرکتر در این بازی زیاد است. بازیکنان می توانند قهرمان های مختلف را انتخاب کنند. همینطور اینکه هر بازیکن می تواند 3 عدد شگفتی (Wonder) انتخاب کرده و از آن ها در مبارزه بهره ببرد. سلاح های موجود در این بازی نیز بسیار متنوع بوده و با موارد عادی که در عناوین دیگر وجود دارند، فرق می کند.

طبق اطلاعات دیگری که عرضه شده، این بازی دارای دو حالت است. حالت اول به نام مرحله نهایی (Showdown) به اینگونه است که شامل 4 تیم دو نفره است. هر تیمی که تا انتهای بازی زنده بماند برنده خواهد بود. حالت دوم منطقه مبارزه (Battle Zone) است. منطقه مبارزه ماننده عناوین دیگر چند نفره بوده و در آن دو تیم 4 نفره علیه یکدیگر مبارزه خواهند کرد. سپس هر کدام اول به امتیاز 100 برسد برنده خواهد بود.

در حال حاضر این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است. پس نظر دادن در مورد آن سخت خواهد بود. با اینحال می توان تا حدی گفت که این بازی رقیبی برای اورواچ (Overwatch) است. البته اورواچ یکی از بهترین عناوین چند نفره تاریخ است و برای رقابت با آن یوبیسافت نیاز دارد تا تلاش زیادی بکند.

می توانید در ادامه ویدیویی که از گیم پلی بازی به بیرون درز کرده است را ببینید.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2084

به "یوبی سافت از یک بازی آنلاین شبیه فورتنایت به نام Project Q رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت از یک بازی آنلاین شبیه فورتنایت به نام Project Q رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید