اعلام بازسازی فضای پیرامونی چنارهای کهنسال میامی

به گزارش بهترین مقاله، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازسازی فضای پیرامونی چنارهای کهنسال میامی صورت می گیرد.

اعلام بازسازی فضای پیرامونی چنارهای کهنسال میامی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قضیه چیست؟

محمد صادق رضویان اظهار کرد: شهروندان میامی به صورت خودجوش فضای اطراف درختان ثبت شده در فهرست میراث طبیعی ملی این شهرستان را با هدف ایجاد فضای کافی برای رشد و تنفس ریشه درختان، آزادسازی کردند.

وی با ابراز رضایت از مشارکت اهالی میامی در بهسازی و نگهداری از درختان کهنسال بیان داشت: مشارکت میراث فرهنگی و شورای شهر و شهرداری در تبیین اهمیت حفاظت از آثار تاریخی و طبیعی، زمینه مشارکت مردم را در نگهداری و توجه به آثار این شهرستان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی فراهم نموده است.

رضویان گفت: درختان کهنسال در بافت تاریخی شهر میامی در فاصله کمی از آب انبار و کاروانسرای تاریخی، مسجد و عمارت آقایان و در ابتدای خیابان ولی عصر (عج) واقع شده اند.

وی با اشاره به اینکه این درختان به شماره 545 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور ثبت شده اند، اضافه نمود: این درختان دارای بیش از 200 تا 300 سال قدمت هستند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی اعلام نمود: این درختان کهنسال با تنه قطور و پایدار، شاخه گشوده، جلوه خاصی در بافت تاریخی شهر ایجاد نموده اند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1118

به "اعلام بازسازی فضای پیرامونی چنارهای کهنسال میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازسازی فضای پیرامونی چنارهای کهنسال میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید