اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژهای روگذر شهید فلاحی(ارتش)، شهید فروزنده و رسالت

به گزارش بهترین مقاله، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرداری تبریز از اعلام آخرین اخطار در مورد تسریع در اجرا و اتمام سه پروژه عمرانی به پیمانکار مربوطه اطلاع داد.

اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژهای روگذر شهید فلاحی(ارتش)، شهید فروزنده و رسالت

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مهدی یوسفی صبح امروز در جلسه ای که در محل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان با حضور مدیران شهرداری و نماینده پیمانکار سه پروژه تقاطع غیرهمسطح برگزار گردید، گفت: واقعیت این است که سرعت کند فرایند پیشرفت پروژه های روگذر شهید فلاحی (ارتش)، شهید فروزنده و رسالت باعث تکدرخاطر شهفرایندان و ایجاد مسائل زیاد ترافیکی و شهری شده و لزوم تسریع در اجرا از سوی پیمانکار بیش از پیش مورد تاکید است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز بیش از تعهدات خود در قبال قرارداد این پروژه ها عمل نموده اما متاسفانه پیمانکار مربوطه با توجیهات مختلف، فرایند نامناسبی را در اجرای پروژه ها در پیش گرفته و پیشرفت پروژها مورد قبول مسئولین شهرداری نیست.

یوسفی توضیح داد: بر این اساس بازه زمانی یک هفته ای به پیمانکار مهلت داده شده در مورد تغییر فرایند و تسریع در اجرای پروژه ها اقدام کند، در غیر این صورت شهرداری نسبت به استفاده از ابزارهای قانونی و در اختیار برای برخورد قهری اقدام خواهد نمود.

سرپرست شهرداری تبریز امروز بعلاوه از فراوریات شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان بازدید کرد و ضمن ارزیابی مثبت این فراوریات عنوان نمود: خوشبختانه گام های مثبتی برای خودکفایی شهرداری در فراوری قطعات بتنی برداشته شده و امیدواریم این فرایند تداوم داشته و شاهد توسعه فراوریات و فعالیت های این شرکت باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2080

به "اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژهای روگذر شهید فلاحی(ارتش)، شهید فروزنده و رسالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین اخطار به شرکت پیمانکار پروژهای روگذر شهید فلاحی(ارتش)، شهید فروزنده و رسالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید