تور سنگاپور ارزان: از مزرعه به هواپیما، طرح تازه هواپیمایی سنگاپور برای تهیه غذای مسافران

به گزارش بهترین مقاله، منوی تازه سنگاپور ایرلاینز

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز به عنوان یکی از برترین و معتبرترین ایرلاین های جهان شناخته می گردد. این ایرلاین سنگاپوری اعتبارش را مدیون کیفیت بالای خدمات و سرویس های ارائه شده در طول پرواز است. این بار سنگاپور ایرلاینز دست به اقدامی خلاقانه زده و طرح از مزرعه به هواپیما را برای تهیه غذای هواپیما به کار گرفته است. در این طرح کلیه مواد اولیه از برترین و تازه ترین محصولات و به صورت ارگانیک تهیه می شوند. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص منوی تازه سنگاپور ایرلاینز بیشتر بدانیم.

تور سنگاپور ارزان: از مزرعه به هواپیما، طرح تازه هواپیمایی سنگاپور برای تهیه غذای مسافران

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

استفاده از محصولات ارگانیک و محلی

هواپیمایی سنگاپور برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت غذا در نظر دارد مفهوم از مزرعه به هواپیما را وارد سیستم کیترینگ خود کند. این ایرلاین در حال حاضر هم ماهی های استفاده شده در غذای هواپیما را از شیلات مورد تائید شورای نظارت دریایی تهیه می نماید. این شورا یک سازمان غیرانتفاعی است که به کوشش های اجرا شده در جهت حفظ اقیانوس ها و ذخایر دریایی جوایزی اهدا می نماید.

سنگاپور ایرلاینز بعلاوه متعهد شده است که محصولاتش را از مزارع محلی در کشورهای محل فعالیتش خریداری کند. در کشور سنگاپور، این ایرلاین با انجمن کرانجی kranji countryside association همکاری می نماید (سازمانی غیرانتفاعی که کشاورزی بومی و توسعه صنعت کشاورزی ملی را ترویج می نماید). تیم کیترینگ سنگاپور ایرلاینز که از سرآشپزهای مشهور و بین المللی تشکیل شده است از این پس در منوی غذای هواپیما از مواد اولیه محلی مثل گوجه گیلاسی، کدو حلوایی، لوبیا سبز و کاهوهایی که از مزارع کشورهای مقصد تهیه شده استفاده نمایند.

منوی نو سنگاپور ایرلاینز ابتدا در پروازهای فرست کلاس در مسیرهای منتخب ارائه خواهد شد و بعد، به تدریج در سایر کلاس های پروازی (بیزینس، اکونومی، پرمیوم اکونومی) به مسافران ارائه می گردد. کنی انگ، رئیس انجمن کرانجی در این رابطه می گوید: متاسفانه تنها یک درصد از زمین های کشور برای کشاورزی استفاده می گردد، به همین علت باید اقداماتی در زمینه ترویج کشاورزی محلی و بومی صورت بگیرد. به گفته کرانجی همکاری با سنگاپور ایرلاینز می تواند آغازگر تحولاتی مثبت در این زمینه باشد. هر دو شرکت به هویت ملی شان افتخار می نمایند و طرح از مزرعه به هواپیما برای هر دو ما با ارزش است. سنگاپور ایرلاینز برندی مشهور و دنیای است که ریشه هایش در خاک سنگاپور قرار گرفته است. به همین علت تصمیم گرفتیم با ارائه منوی نو سنگاپور ایرلاینز صنعت کشاورزی کشور را ترویج بدهیم.

هدف انجمن کرانجی این است که دنیای فکر نمایند اما در عین حال، ضروری است به سرمایه های ملی و بومی نیز توجه کافی گردد. ما با سنگاپور ایرلاینز همکاری می کنیم تا مطمئن شویم در سطح دنیای هم حرفی برای گفتن خواهیم داشت و این همکاری تنها نقطه آغاز برای هر دو ما به شمار می رود.

مزرعه های محلی که با سنگاپور ایرلاینز همکاری خواهند کرد عبارتند از بالیوود وجی، مزرعه ماهیگیری کولبارا، پرورش گوشت و تخم مرغ ویلیام، مزرعه فرآورده های لبنی Hay Dairies Goat Farm و Kin Yan Agrotech که محصولات ارگانیک را پرورش می دهد. با این حال، سنگاپور ایرلاینز در نظر دارد با شرکت ها و مزرعه های بسیار بیشتری در آینده همکاری کند و دامنه همکاری هایش را دنیای تر کند.

بتی وونگ مسئول خدمات مشتریان در خصوص منوی نو سنگاپور ایرلاینز می گوید: سنگاپور کشور کوچکی است و بیشتر افراد نمی دانند که ما مزرعه های محلی هم داریم. امنیت و کیفیت غذاها یکی از دغدغه های بزرگ سنگاپور ایرلاینز است. اما علاوه بر این، تمرکز ما بر نیازها و سلایق مشتریانمان نیز هست. امیدواریم طرح از مزرعه به هواپیما که در منوی نو سنگاپور ایرلاینز اعمال می گردد بتواند مشتریان و مسافرانمان را راضی نگه دارد. علاوه بر همکاری با انجمن نظارت دریایی، اقداماتی را در پیش خواهیم گرفت تا از میوه های بومی و فصلی سنگاپور نیز حمایت کنیم و تا جای ممکن از آن ها استفاده کنیم. هدف ما این است که تازه ترین میوه ها و محصولات فصلی را به مسافران خود ارائه کنیم:

به گفته وونگ استرالیا، نیوزلند و بخش هایی از اروپا در حال حاضر از غذاهای محلی در منوی نو سنگاپور ایرلاینز استفاده می نمایند. یکی از مهم ترین اهداف تهیه منوی نو سنگاپور ایرلاینز به حداقل رساندن اتلاف و دورریز غذاست. در حال حاضر همکاری های خوبی با سازمان های مختلف مثل بانک غذای سنگاپور انجام می دهیم تا بتوانیم غذاهای اضافه خود را به این سازمان ها بدهیم. بعلاوه با تیمی از محققان همکاری می کنیم تا راه هایی برای تبدیل غذا به محصولات زیست تخریب پذیر پیدا کنیم.

سنگاپور ایرلاینز از مراکزش در شهرهای محل فعالیت درخواست نموده است تا منابع محلی و بومی را در اختیار آن ها قرار بدهد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

سنگاپور ایرلاینز یکی از برترین ایرلاین های دنیاست و در چند سال اخیر همیشه جزء چند ایرلاین برتر دنیا بوده است. این ایرلاین مقر اصلی فعالیت هایش را در فرودگاه مشهور چانگی سنگاپور قرار داده است و پروازهای مختلفی به سرتاسر دنیا ارائه می نماید. بخش عمده ای از ناوگان هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز را هواپیمای ایرباس ای 380 تشکیل می دهد که بزرگ ترین هواپیمای مسافربری دنیا است. سنگاپور ایرلاینز از نظر جابجایی مسافر بین المللی جزء ده ایرلاین برتر دنیا واقع شده است. کیفیت بالای این ایرلاین در غذاهای ارائه شده در طول پرواز هم کاملا مشاهده می گردد و این ایرلاین همیشه کوشش می نماید برترین و باکیفیت ترین غذا را به مسافران خود ارائه کند. منوی نو سنگاپور ایرلاینز با به کارگیری محصولات تازه و ارگانیک در نظر دارد کیفیتی به مراتب بهتر را به مسافران خود عرضه کند. سنگاپور ایرلاینز با این طرح هم از محصولات محلی و بومی سنگاپور و کشورهای محل فعالیتش حمایت خواهد نمود و هم رضایت بیشتر مسافرانش را کسب خواهد نمود. منوی نو هواپیمایی سنگاپور به زودی در تمام کلاس های پروازی و مسیرهای این ایرلاین به مسافران ارائه می گردد و مسافران غذایی تازه تر و ارگانیک را به عنوان غذای هواپیما مصرف خواهند کرد.

منبع: tripsavvy.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1952

به "تور سنگاپور ارزان: از مزرعه به هواپیما، طرح تازه هواپیمایی سنگاپور برای تهیه غذای مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: از مزرعه به هواپیما، طرح تازه هواپیمایی سنگاپور برای تهیه غذای مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید