شروع فروش حضوری بلیت اتوبوس از پایانه های مسافری، راه اندازی سامانه فهرست انتظار برای اتوبوس های مسافری

به گزارش بهترین مقاله، با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه ریزی برای سفرهای مردمی هم شروع شده و یکی از روش های حمل ونقلی، اتوبوس های عمومی است که از پرتقاضاترین وسایل به خصوص در سفرهای نوروزی به شمار می رود.

شروع فروش حضوری بلیت اتوبوس از پایانه های مسافری، راه اندازی سامانه فهرست انتظار برای اتوبوس های مسافری

داریوش باقرجوان - مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- درباره برنامه این سازمان برای سفرهای نوروزی به ایسنا گفته بود که طرح نوروزی از 24 اسفند شروع می گردد و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

در این راستا پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس های بین شهری از اول اسفندماه به صورت اینترنتی شروع شد و از امروز هم پیش فروش بلیت همزمان به صورت اینترنتی و حضوری از پایانه های مسافری انجام خواهد شد.

بعلاوه سامانه فهرست انتظار برای اتوبوس های مسافری راه اندازی شده و در وب سایت پایانه های مسافری واقع شده است که مسافران در صورت مواجهه با تکمیل ظرفیت اتوبوس ها می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند تا در صورت انجام سرویس فوق العاده، به آنها اطلاع رسانی گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2223

به "شروع فروش حضوری بلیت اتوبوس از پایانه های مسافری، راه اندازی سامانه فهرست انتظار برای اتوبوس های مسافری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش حضوری بلیت اتوبوس از پایانه های مسافری، راه اندازی سامانه فهرست انتظار برای اتوبوس های مسافری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید