آخرین شرایط شکایت النصر از پرسپولیس، رای به زودی صادر می گردد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، سایت عربی زبان کوره در گزارشی به آنالیز شرایط پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس پرداخت و نوشت: پرونده ای که با شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس شروع شد جامعه ورزش را به خود مشغول کرد، پس از آنکه کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا اعتراض النصر را رد کرد این باشگاه درخواست تجدیدنظر داد. النصر به حضور بازیکنان فاقد واجد شرایط در تیم پرسپولیس اعتراض نموده بود.

آخرین شرایط شکایت النصر از پرسپولیس، رای به زودی صادر می گردد

این سایت در ادامه بدون نام بردن از یکی از اعضای باشگاه النصر به نقل از او نوشت: مدیریت باشگاه برای دفاع از شکایت جدید خود مارکوس موتا وکیل بین المللی را استخدام کرد که پیروز شد باشگاه منچسترسیتی را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند. همچنین دو وکیل بین المللی دیگر همراه موتا هستند که کلیه اطلاعات و مستندات را مطالعه کردند و در نتیجه درخواست تجدیدنظر داده شد.

کوره همچنین با علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس صحبت نموده است. اشرف در این ارتباط گفت: اعتراض باشگاه النصر ضعیف است و به موارد بی اساس تکیه نموده است از جمله بحث بداخلاقی باشگاه پرسپولیس. ما پرونده ای را ارسال کردیم که در آن تمام جزئیات را شرح دادیم و اطمینان داریم در این پرونده پیروز خواهیم شد.

اشرف اضافه نمود: ممکن است مجازات هایی علیه پرسپولیس صادر گردد اما این مجازات ها مانع حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی گردد. در بدترین حالت ممکن است مجازات های اقتصادی اعمال گردد.

این سایت عربی در بخش پایانی گزارش خود به نقل از یک منبع مطلع در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC خاطرنشان کرد که کنفدراسیون آسیا روز چهارشنبه گذشته تمام مدارک و پرونده های مربوطه را در این زمینه دریافت نموده و قرار است حکم نهایی اواسط هفته آینده صادر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1331

به "آخرین شرایط شکایت النصر از پرسپولیس، رای به زودی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شکایت النصر از پرسپولیس، رای به زودی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید