37 درصد آمریکایی ها تعطیلات خود را در فضای مجازی می گذرانند

به گزارش بهترین مقاله، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که 37 درصد یا به عبارتی دقیق تر حدود یک سوم آمریکایی ها برای برگزاری یک فصل تعطیلات مجازی آماده می شوند.

37 درصد آمریکایی ها تعطیلات خود را در فضای مجازی می گذرانند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بسیاری از افراد دور از عزیزانشان زندگی می نمایند. این دوری گاهی به علت بعد مسافت است و گاهی به علت کمبود وقت و زمان برای سر زدن به یکدیگر. به هر ترتیب به نظر می رسد همین موضوعات باعث شده که فضای مجازی در نقش برقرار نماینده ارتباطات عمل کند و تبدیل به تونلی برای برقراری ارتباط گردد.

درواقع به لطف جادوی فناوری ، می توانیم به وسیله برنامه هایی مانند اسکایپ و وی چت با عزیزان خود ارتباط مجازی تصویری داشته باشیم. بر اساس آنالیز های وب سایت فناوری GearHungry.com که با حضور 3000 کاربر اجرا شده است، اغلب افراد مایلند تعطیلات خود را در فضای مجازی بگذرانند.

این آنالیز نشان داد که بیش از یک در هر (37٪) آمریکایی ها قصد دارند یک فصل تعطیلات مجازی را در سال 2019 داشته باشند. شاید بخشی از علت این موضوع بالا بودن قیمت بلیت باشد و بخشی دیگر نیز به ترافیک تعطیلات مرتبط است. بیش از یک چهارم از پاسخ دهندگان (27٪) اظهار داشتند که دلیل این امر این است که خانواده آنها خیلی دور زندگی می نمایند ، که با توجه به وسعت ایالات متحده، به نظر بهانه ای واقعی می رسد.

برای تقریباً یک پنجم پاسخ دهندگان (19٪) ، هزینه بسیار مهم است. آنها پولی برای هزینه کردن در بلیت هواپیما ، اتوبوس یا قطار ندارند.تقریباً یکی از پنج نفر (18٪) گزارش دادند که آنها فقط شاد هستند که مدتی را به خودشان اختصاص داده و از شرکت خود لذت می برند ، در حالی که 12٪ می گویند که نمی توانند هیچ وقت مرخصی بگیرند.

البته بخشی تامل برانگیز از این تحقیقات نشان داد که یک چهارم مردم می گویند فصل تعطیلات تنها زمان سال است که افراد با خانواده های خود در تعاملند.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 656

به "37 درصد آمریکایی ها تعطیلات خود را در فضای مجازی می گذرانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37 درصد آمریکایی ها تعطیلات خود را در فضای مجازی می گذرانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید