پیرلو: دیر یا زود به بازنشستگی فکر خواهم کرد، دوره های مربیگری را در ایتالیا خواهم گذراند

به گزارش بهترین مقاله، هافبک نیویورک سیتی میخواهد پس از اعلام بازنشستگی به مربیگری روی بیاورد.

پیرلو: دیر یا زود به بازنشستگی فکر خواهم کرد، دوره های مربیگری را در ایتالیا خواهم گذراند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور هوایی ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت ایتالیا در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید توتی در خاتمه فصل جاری بازنشسته گردد؟ گفت: این کاملاً به او بستگی دارد. اگر فرانچسکو در خاتمه فصل همچنان مشتاق به بازی کردن باشد، این حق را دارد که به بازی اش ادامه بدهد. دیر یا زود، من هم به بازنشستگی فکر خواهم کرد و غیرممکن است که همواره بازی کرد.

وی اضافه کرد: وقتی دیگر در ترکیب اصلی تیم تان قرار نمی گیرید، باید به فکر انجام کاری بیفتید. من خودم حالا سعی می کنم تا دوران بازیگری ام را به بهترین شکل به خاتمه ببرم و سپس برای سپری کردن دوره های مربیگری به ایتالیا باز خواهم گشت. کسی نمی داند در آینده فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

هافبک پیشین یوونتوس در توصیه به هافبک 33 ساله رم که گفته می گردد از تیم های آمریکایی حاضر در MLS پیشنهادهایی دارد، تأکید کرد: به دروسی پیشنهاد می کنم که چشم اندارش را تغییر دهد. او هنوز جوان است و همچنان می تواند در لیگ های اروپایی بازی کند. به نظرم زود است که دانیله به آمریکا بیاید، او هنوز می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

وی در ارزیابی سری A ایتالیا هم گفت: یوونتوس قویترین تیم حال حاضر ایتالیاست و ناپولی و رم هم برای برای صندلی دومی بهترین تیم های ایتالیا با هم رقابت می نمایند. تا جایی که بتوانم بازی های سری A را دنبال می کنم. در خصوص اینتر و میلان هم باید بگویم که متأسفم که آنها را در چنین وضعیتی می بینم. هر دو تیم روزهای دشواری را تجربه می نمایند، اما اطمینان دارم که به زودی به صندلی واقعی خود بازخواهند گشت.

پیرلو در خاتمه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دلتان برای چه چیزی تنگ شده است؟ گفت: دلم برای هیجیان لیگ قهرمانان تنگ شده است، برای بازی های مهمی همچون یوونتوس - بارسلونا و یوونتوس - موناکو.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 678

به "پیرلو: دیر یا زود به بازنشستگی فکر خواهم کرد، دوره های مربیگری را در ایتالیا خواهم گذراند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: دیر یا زود به بازنشستگی فکر خواهم کرد، دوره های مربیگری را در ایتالیا خواهم گذراند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید