تور هلند: هلند برای پنجمین بار اپل را جریمه کرد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این پنجمین جریمه هفتگی متوالی است که مرجع مصرف کنندگان و بازارهای هلند به علت فراهم نکردن دسترسی به روش های پرداخت خارج از اپ استور برای اپلیکیشن های دوست یابی برای اپل معین نموده است.

تور هلند: هلند برای پنجمین بار اپل را جریمه کرد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

این ناظر آنتی تراست اظهار داشت اپل از موقعیت برتر خود در بازار سواستفاده می نماید و اجازه نمی دهد توسعه دهندگان نرم افزار دوستیابی در هلند از روش های پرداخت جایگزین استفاده نمایند.

مرجع مصرف نمایندگان و بازارهای هلند تا 15 ژانویه 2022 میلادی به اپل مهلت داده بود تا تغییراتی در اپ استور ایجاد کند و به اپلیکیشن های دوستیابی اجازه دهد از روش های جایگزین پرداخت در اپ استور استفاده نمایند. اما اپل در این مهلت اقدامات لازم را انجام داد و از آن موقع هر هفته با جریمه ای 5 میلیون یورویی روبرو شده است.

این ناظر اظهار داشت شرکت آمریکایی هفته گذشته هیچ پیشنهاد جدیدی برای پیروی از دستوراتش ارائه نکرده است. در بیانیه آن آمده است: ما به طور واضح برای اپل شرح دادیم برای پیروی از دستورات چه کاری باید انجام دهند. اما تا به امروز آنها هیچ پیشنهاد جدی در این زمینه انجام نداده اند.

طبق قوانین اپ استور اپل، توسعه دهندگان اپلیکیشن باید از سیستم پرداخت آن استفاده نمایند و کمیسیونی 30 درصدی از آنها دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2036

به "تور هلند: هلند برای پنجمین بار اپل را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: هلند برای پنجمین بار اپل را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید