نظم دهی لوازم آرایش؛ 7 راه ساده و هوشمندانه

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: یکی از اصلی ترین مسائلی که باعث شلوغی و به هم ریختگی اتاق خواب یک خانم می گردد لوازم آرایش های اوست. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که لوازم آرایش خود در کمد ها و کشو ها پنهان نمایند و آن ها را در معرض دید قرار ندهند.

نظم دهی لوازم آرایش؛ 7 راه ساده و هوشمندانه

بسیاری دیگر نیز این موضوع برایشان اهمیت چندانی ندارد، تمامی لوازم آرایش خود را روی میز می چینند و همه آن ها را جلو چشم خود نگهداری می نمایند. فرقی نمی نماید که شما از کدام دسته باشید، قطعاً شلوغی لوازم آرایش باعث می گردد که پیدا کردن هر کدام از آن ها همواره مدت ها وقت شما را بگیرد، بنابراین حالا وقت آن است که نگاهی کلی به لوازم آرایش خود بیندازید و دستی به سر و روی آن ها بکشید.

در این مطلب همراه ما باشید تا با هم راه هایی را مشاهده کنیم که با یاری آن ها می توان لوازم آرایش خود را نظم داد.

1. ظرف شمع های قدیمی

همه ما در خانه خود ظرف های شیشه ای و یا غیر شیشه ای قدیمی ای داریم که زمانی شمع هایمان را در آن ها قرار داده بودیم. چنین وسیله ای قطعاً در نظر خیلی ها بی ارزش و بدون استفاده می آید، اما حالا بهترین وقت است که به سراغ آن ها بروید. ظرف شمع خود را به خوبی بشویید و مثل این تصویر، لوازم آرایش خود را درون آن نگهداری کنید. این شیشه ها معمولاً برای نگهداری برس ها انتخاب بهتری هستند.

2. کابینت های کلاسیک

در بسیاری از مواقع شما به دنبال فضای ذخیره سازی بزرگ تری هستید تا بتوانید با خیال راحت، تمامی لوازم آرایش خود را در آن جای دهید. توصیه ای که در این شرایط برایتان داریم آن است که به سراغ کابینت و یا کشویی شبیه به این تصویر بروید و کار را یکسره کنید! شما می توانید این کمد را در اتاق خواب خود قرار دهید و به راحتی تمام لوازم آرایشتان را درون کشو ها و یا بر روی سطح آن چیدمان کنید، دقیقاً مثل همین تصویر!

در چنین شرایطی شما می توانید با احاطه کامل بر روی تمامی لوازم آرایش خود در زمان انتخاب آن ها راحت تر باشید.

3. نظم دهنده ها

خیلی از افراد ترجیح می دهند که به سراغ راه های ساده تری بروند و خود را کمتر به دردسر بیندازند. این روش دقیقاً مناسب همین افراد است. امروزه انواع و اقسام نظم دهنده ها با شکل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود هستند و به شما این امکان را می دهند که بتوانید لوازم آرایش و یا سایر وسایل ریز و درشت خود را به خوبی در آن ها چیدمان کنید.

این نوع از نظم دهنده هایی که در تصویر مشاهده می کنید به شما یاری می نمایند که لوازم آرایش خود را بر اساس طبقه بندی هایشان مرتب کنید. این یعنی قسمتی به رژ لب ها، بخشی مربوط به سایه های چشم و ریمل ها، بخشی به برس ها و ... اختصاص پیدا می نماید. استفاده از این نوع وسایل نظم دهنده قطعاً انتخاب هوشمندانه ای برای خانم ها خواهید بود.

4. نظم دهنده های داخل کمد

این نوع از نظم دهنده ها مناسب کسانی هستند که ترجیح می دهند لوازم آرایش خود را دور از دید قرار دهند و به همین دلیل نیز داخل کمد ها و کشو ها را انتخاب بهتری برای این کار می دانند. حالا چه بهتر که بتوان با یاری نظم دهنده هایی، لوازم آرایش را درون کمد ها با نظم و طبقه بندی چیدمان کرد، این یعنی مجدداً بخشی را به برس ها اختصاص دهید، بخشی را به رژ لب ها، بخشی را به لاک ناخن الی آخر.

5. سینی های ردیفی

این مورد بیشتر برای نگهداری از عطر ها و ادکلن ها توصیه می گردد. با تهیه چنین چیزی که در تصویر می بینید شما می توانید تمامی عطر های خود را به شکلی منظم و مرتب بر روی میز چیدمان کنید. ممکن است شبیه این سینی ها را در وسایل قدیمی و بدون استفاده خود داشته باشید، پس یک بار دیگر به سراغ وسایلتان بروید و چیزی شبیه به آن را تهیه کنید.

6. شلف های شیشه ای

قفسه ها و شلف های شیشه ای نیز گزینه ایده آل دیگری هستند که برای نگهداری از لوازم آرایش پیش روی شما قرار می گیرند. این نوع از شلف هایی که در تصویر مشاهده می کنید غالباً نصب راحتی دارند و شما می توانید آن ها را در سایز ها و ابعاد مختلفی تهیه کنید. با استفاده از شلف های شیشه ای دیگر بر روی تمامی لوازم آرایش خود احاطه دارید و در زمان انتخاب نیز دیگر مسئله ای نخواهید داشت. این را هم اضافه کنیم که تهیه این شلف ها کار خیلی ساده ای است و به صرف هزینه های بالایی نیز احتیاجی ندارد.

7. نظم دهنده های چرخشی

احتمالاً تا به حال چنین وسیله ای را بار ها در فروشگاه های مختلف دیده اید. این نوع از نظم دهنده های چرخشی به لحاظ دسترسی راحت و منظمی که از لوازم آرایشتان به شما می دهند گزینه ایده آلی برای نگهداری هستند. شما می توانید در این نوع از نظم دهنده لوازم آرایش خود را بر اساس میزان استفاده، زیبایی و یا سایر اولویت ها چیدمان کنید و در زمان انتخاب نیز به راحتی به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید. تهیه این نوع از نظم دهنده ها کار سختی نیست، ولی شاید احتیاج باشد که برای این کار کمی حوصله و وقت بگذارید.

منبع: elle

منبع: برترین ها
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 630

به "نظم دهی لوازم آرایش؛ 7 راه ساده و هوشمندانه" امتیاز دهید

2 کاربر به "نظم دهی لوازم آرایش؛ 7 راه ساده و هوشمندانه" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظم دهی لوازم آرایش؛ 7 راه ساده و هوشمندانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید