تور ایتالیا: مذاکره ستاره های میلان با رئیس باشگاه در خصوص پاداش قهرمانی!

به گزارش بهترین مقاله، در حالی که سری A یکی از فشرده ترین کورس های قهرمانی اش در بیش از یک دهه اخیر را تجربه می نماید، بازیکنان میلان رؤیای کسب جایزه ای قابل توجه از بابت کسب اسکودتو را در سر می پرورانند.

تور ایتالیا: مذاکره ستاره های میلان با رئیس باشگاه در خصوص پاداش قهرمانی!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، صدرنشین در جدول رده بندی سری A درفاصله 12 هفته به خاتمه فصل جاری این رقابت ها، سبب شده است که میلان و هوادارانش به قهرمانی امید فراوانی داشته باشند طوری طبق ادعای نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ بازیکنان این تیم قراردیداری با رئیس باشگاه ایوان گازیدیس مشخص نموده اند تا در آن درباره مقدار جایزه نقدی شان در صورت کسب اسکودتو چانه زنی نمایند.

میلانی که از سال 2011 قهرمان سری A نشده در حالی به شکستن این طلسم 11 ساله امیدوار است که در حال حاضر تنها دو امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول اینتر دارد، آن هم در شرایطی که اینتر یک بازی معوقه دارد و با بردن آن صدر جدول را پس می گیرد. علاوه بر این برنامه بازی های میلان در ادامه فصل نشان می دهد که کار این تیم نسبت به دو مدعی دیگر قهرمانی، اینتر و ناپولی سخت تر است. میلان پس در هفته های به جامانده از فصل جاری سری A به ترتیب با تیم های اودینزه، ناپولی، امپولی، کالیاری، بولونیا، تورینو، جنوا، لاتزیو، فیورنتینا، هلاس ورونا، آتالانتا و ساسولو بازی خواهد نمود.

با این حال بازیکنان روسونری به قهرمانی شان خوشبین هستند تا جایی که آنها به دریافت جایزه نقدی قهرمانی چشم دوخته اند. داوید کالابریا یکی از بازیکنان میلان هم چند هفته پیش در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در پاسخ به این سؤال که آیا او جزو آن گروه از بازیکنان میلان خواهد بود که قرار است با گازیدیس درباره پاداش قهرمانی صحبت نمایند، گفت: ما مثل همواره با هم خواهیم بود. من، ایبرا و رومانیولی. چه کسی می داند شاید این جلسه به زودی برگزار گردید.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، دیدار بازیکنان میلان با گازیدیس برای روی ششم مارس پس از مصاف با ناپولی مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2029

به "تور ایتالیا: مذاکره ستاره های میلان با رئیس باشگاه در خصوص پاداش قهرمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: مذاکره ستاره های میلان با رئیس باشگاه در خصوص پاداش قهرمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید