قدرت نمایی با وینچستر در جنت آباد!

به گزارش بهترین مقاله، رییس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از برخورد پلیس با کری خوانی و ایجاد ناامنی روانی در فضای حقیقی و مجازی اطلاع داد.

قدرت نمایی با وینچستر در جنت آباد!

به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدری با بیان اینکه وظیفه پلیس امنیت عمومی برقراری نظم و امنیت برای کلیه شهروندان است، گفت: به همین دلیل نیز برای وظیفه ذاتی خود با هرگونه اقدام به ایجاد ناامنی چه در فضای حقیقی و چه در فضای عمومی برخورد خواهد نمود.

وی با اشاره به وقوع چندین مورد کری خوانی و ایجاد ناامنی در فضای مجازی، توضیح داد: پلیس امنیت این موضوعات را نیز رصد نموده و با هماهنگی پلیس فتا اقدام به برخورد با موارد مجرمانه خواهد شد. کمااینکه چندی پیش هم دو شرور معروف که با کری خوانی برای یکدیگر در شهر ری آن را در فضای مجازی نیز ادامه داده و موجب از بین رفتن امنیت روانی شهروندان شده بودند، برخورد شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم اضافه کرد: این افراد با رجزخوانی در فضای مجازی و تهدید یکدیگر اقدام به قرار نزاع در یکی از معابر نموده و با قدرت نمایی و عربده کشی آرامش مردم را به مخاطره انداخته بودند. به همین دلیل نیز مخفیگاه این متهمان در شهرک گلستان مورد شناسایی نهاده شد و هر دو متهم در عملیات های جداگانه و با مجوز قضایی دستگیر شدند.

ذوالقدری اضافه کرد: در پرونده ای دیگر شش شرور سطح یک پایتخت که اقدام به کری خوانی در فضای مجازی نموده و پس از آن با سلاح وینچستر در محله جنت آباد ناامنی ایجاد نموده بودند، دستگیر شدند.

وی تاکید نمود که پلیس امنیت عمومی تهران اقدام به رصد فضای مجازی نموده و در صورت مشاهده چنین مواردی با این افراد برخورد قانونی انجام خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1005

به "قدرت نمایی با وینچستر در جنت آباد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نمایی با وینچستر در جنت آباد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید