فارس چهارمین استان پر تردد کشور

به گزارش بهترین مقاله، مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس گفت: استان فارس با تردد ساعتی 476 خودرو در رتبه چهارم قرار گرفته است.

فارس چهارمین استان پر تردد کشور

به گزارش از ، حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس گفت: در شبانه روز گذشته حدود 59 هزار خودرو وارد استان و حدود 56 هزار خودرو از استان خارج شده است.

وی افزود: در مجموع تردد های جاده ای کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران و البرز در رتبه چهارم واقع شده است.

احمدی ادامه داد: بر اساس داده های دریافتی از سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده های استان باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس با بیان اینکه پر تردد ترین محور ورودی استان جاده شهرضا، آباده و پر تردد ترین خروجی محور نورآباد- گچساران است، اظهارداشت: سه جاده پر تردد استان به ترتیب شیراز، مرودشت - مرودشت، شیراز و کمربندی اکبرآباد شیراز است.

احمدی گفت: اوج تردد در ساعت 14 تا 15 و در جاده شیراز- مرودشت صورت پذیرفته و متوسط تردد ساعتی در جاده های استان 476 خودرو بوده است.

وی افزود: از دروازه های شهر شیراز 123 هزار خودرو وارد و 100 هزار خودرو خارج شده است که پرتردد ترین ورودی جاده مرودشت، شیراز و پرتردد ترین جاده خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس اعلام کرد: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدای طرح نوروزی 23 اسفند تا امروز 12 هزار سفر انجام شده که در مجموع 152 هزار مسافر جابجا شده اند.

احمدی گفت: از ابتدای طرح نوروزی 66 سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع 2736 نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.

وی اظهارداشت: در بخش پیش فروش بلیت ها نوروزی تا امروز 25 هزار و 882 بلیت به صورت حضوری و 15 هزار و 76 بلیت به صورت غیر حضوری و در مجموع 40 هزار و 958 بلیت صادر شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 141

به "فارس چهارمین استان پر تردد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس چهارمین استان پر تردد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید