تور ارزان فرانسه: عملکرد خیره کننده رئال مادرید تحت راهنمایی آنچلوتی، آمار ناامید کننده مسی در لیگ فرانسه

به گزارش بهترین مقاله، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با درخشش ستارگانش در لالیگا به پیش می رود.

تور ارزان فرانسه: عملکرد خیره کننده رئال مادرید تحت راهنمایی آنچلوتی، آمار ناامید کننده مسی در لیگ فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش، رئال مادرید در آخرین بازی بزرگش در نیم فصل اول لالیگا، در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید بود. شاگردان آنچلوتی یک نمایش کاملا برتر از حریف همشهری ارائه دادند تا گام بلندی برای قهرمانی لالیگا برداشته باشند. نگاهی انداخته ایم به آماری که بازیکنان مادریدی در این ملاقات به ثبت رساندند؛ آماری که در آنها هم اثرات زیدان دیده می گردد و هم اثرات کارلتو.

کریم بنزما در 4 تقابل آخرش با اتلتیکو مادرید، 3 مرتبه پیروز به گلزنی شده است؛ تنها یک گل کمتر از مجموع آمارش در 34 مصاف قبلی با روخی بلانکوس. کریم بنزما حالا به رکورد 36 گل زده در سال 2021 رسیده است؛ یک گل بیشتر از برترین رکوردش با پیراهن رئال مادرید (35 گل در سال 2019).

5 گل رئال مادرید در فصل جاری لالیگا، با همکاری مستقیم وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به ثمر رسیده است (2 پاس گل از سوی وینیسیوس به بنزما و 3 پاس گل از سوی بنزما به وینیسیوس) وینیسیوس جونیور که در این بازی هم به بنزما پاس گل داد و هم به آسنسیو، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در قرن 21، در دربی مادرید پیروز به ثبت دو پاس گل می گردد. برای اولین بار در تاریخ دربی مادرید، رئال مادرید 4 بازی متوالی توانسته مقابل اتلتیکو مادرید کلین شیت خانگی به ثبت برساند. طی تمام این 4 مسابقه، تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید بوده است. (آمار کلی: 11 سیو از 11 شوت در چارچوب)

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از شکست مقابل رئال گفت: در فوتبال، اقتدار داشتن مهم ترین چیز است و رئال مادرید دوران اقتدار مطلق را می گذراند. تا پیش از به ثمر رسیدن گل اول، هیچ اتفاقی نیافتاده بود اما پس از آن گل، بازی یک راستا دیگر در پیش گرفت. اگرچه فاصله زیادی با رئال داریم اما لالیگا یک رقابت بسیار طولانی است.

باید بازی به بازی پیش رفت. من به شخصه سبک بازی رئال مادرید را دوست دارم؛ دفاع به سبک (low block) و بهره بردن از ضدحملات. آنچلوتی دارد کارش را به شیوه ای خارق العاده انجام می دهد. آنها شایسته پیروزی بودند.

- تعداد گل های مسی در لیگ فرانسه در عدد 1 متوقف شده است. در جریان برد 2-0 پاری سن ژرمن مقابل موناکو در هفته هجدهم فصل 2021/22 لیگ1 فرانسه، لیونل مسی پیروز به گلزنی نشد و یک پاس گل به ثبت رساند. به نقل از ترنسفرمارکت؛ لیونل مسی در 10 بازی برای پاری سن ژرمن در لیگ1 فرانسه به میدان رفته و آمار 1 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است. لیونل مسی طی 775 دقیقه بازی در فصل جاری لیگ فرانسه فقط یک گل به ثمر رسانده که از نظر نسبت تعداد گل به دقایق بازی، بدترین عملکرد دوران حرفه ای این بازیکن در رقابت های لیگ است.

برای دومین بار در طول دوران حرفه ای مسی است که این بازیکن تا خاتمه هفته هجدهم لیگ فقط 1 گل زده است. او در فصل 2005/06 لالیگا نیز تا خاتمه هفته هجدهم پیروز به ثبت تنها یک گل برای بارسلونا شده بود. لازم به ذکر است مسی برای اولین بار از زمان ورود به پاری سن ژرمن پیروز شد در دو بازی پیاپی روی گل ها تاثیر مستقیم داشته باشد. (بریس مقابل بروخه و پاس گل مقابل موناکو)

- تیم اینزاگی نسبت به تیم کونته هم امتیازات بیشتری جمع نموده و هم بازی زیباتری به نمایش می گذارد. در جریان برد 4-0 اینتر مقابل کالیاری در هفته هفدهم سری آ، تیم سیمونه اینزاگی پیروز به ثبت آمار عجیبی در زمینه شوت داخل چارچوب شد. به نقل از اوپتا؛ بازیکنان اینتر در این بازی 24 شوت به سمت دروازه کالیاری شلیک کردند که 15 شوت داخل چارچوب بود.

به عبارتی السیو کرانیو با وجود دریافت 4 گل، پیروز به ثبت آمار فوق العاده 11 سیو پیروز شد و از هواسکورد نمره بسیار خوب 8 دریافت کرد. ثبت 15 شوت داخل چارچوب برای اینتر در یک بازی سری آ حداقل از فصل 2004/05 که اوپتا آغاز به جمع آوری این آمار نموده، بی سابقه است. لازم به ذکر است تیم اینزاگی در مقایسه با مقطع مشابه فصل گذشته، 3 امتیاز بیشتر نسبت به تیم کونته جمع نموده است. (40 در مقابل 37)

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1972

به "تور ارزان فرانسه: عملکرد خیره کننده رئال مادرید تحت راهنمایی آنچلوتی، آمار ناامید کننده مسی در لیگ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: عملکرد خیره کننده رئال مادرید تحت راهنمایی آنچلوتی، آمار ناامید کننده مسی در لیگ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید