زاکانی به پکن می رود

به گزارش بهترین مقاله، سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به دعوت اخیر شهردار پکن از شهردار تهران برای سفر به چین گفت که با حضور علیرضا زاکانی، گشایش LC (اعتبار اسنادی) برای اجرایی شدن قرارداد 630 واگن قطار مرکز نیز عملیاتی می گردد.

زاکانی به پکن می رود

به گزارش خبرنگاران، عبدالمطهر محمدخانی درباره سفر قریب الوقوع شهردار تهران به پکن گفت که علیرضا زاکانی اواخر مهرماه راهی چین می گردد. توسعه حمل و نقل عمومی، برقی سازی ناوگان و هوشمندسازی فرایندهای حوزه مدیریت شهری، محورهای سفر آینده شهردار تهران به چین خواهد بود.

آن طور که محمدخانی عنوان نموده:گفتگو مدیران مرکز های ایران و چین درباره آخرین دستاوردها به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان انجام می گیرد. بعلاوه، شرکت در اجلاس راه ابرشیم یکی از مهم ترین برنامه های شهردار تهران در این سفر خواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران درباره پیگیری تفاهم ها و قراردادهای پیشین در طول این سفر گفت: با حضور شهردار تهران، گشایش LC (اعتبار اسنادی) برای اجرایی شدن قرارداد 630 واگن قطار عملیاتی می گردد و این به معنای تزریق مالی به این ابرپروژه تأمین ناوگان است.

محمدخانی با اشاره به رایزنی در سفر پیش رو برای افزایش سقف قرارداد 791 واگن به 1050 واگن، تاکید نمود: اولین سری از واگن های مورد تفاهم، 12 ماه بعد (سال آینده) به ناوگان متروی تهران افزوده شده و به تدریج با افزایش مشارکت تولیدکننده داخلی، آخرین سری از این واگن ها با مشارکت 50 درصدی تأمین کننده ایرانی ساخته شده و به بهره برداری می رسد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2301

به "زاکانی به پکن می رود" امتیاز دهید

1 کاربر به "زاکانی به پکن می رود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی به پکن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید