روایت دلدادگی موتورسواران به چمران در شبکه سه

به گزارش بهترین مقاله، جدیدترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه به آنالیز خاطراتی از حضور شهید مصطفی چمران در دوران دافع مقدس اختصاص دارد.

روایت دلدادگی موتورسواران به چمران در شبکه سه

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تازه ترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه به سراغ آنالیز شخصیت و دیدگاه های شهید مصطفی چمران در دوران جنگ تحمیلی رفته است تا عملکرد او را به عنوان یکی از مهمترین چهره های تاریخ انقلاب اسلامی مورد نقد و آنالیز قرار دهد.

خانم کاظم زاده عکاس جنگ و از همراهان شهید چمران در کنار امیرحسین نوروزی کارگردان مستند خاطرات موتور سیکلت که در ارتباط با گروهی از همرزمان شهید چمران است؛ دو چهره ای هستند که در این قسمت از برنامه مقابل سجاد بلوکات مجری جوان رادیکال سه خواهند نشست.

برنامه رادیکال سه در این سری خود سعی نموده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد آنالیز قرار می دهد.

این برنامه، پنجشنبه 5 دی ماه، ساعت 20 از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه کنندگی سری جدید رادیکال سه را برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 673

به "روایت دلدادگی موتورسواران به چمران در شبکه سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دلدادگی موتورسواران به چمران در شبکه سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید