طراحی سایت: راه اندازی دو سایت نو تلفن همراه در سقز

به گزارش بهترین مقاله، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری برای نصب و راه اندازی 2 سایت نو تلفن همراه هزینه شده است.

طراحی سایت: راه اندازی دو سایت نو تلفن همراه در سقز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس های تلفن همراه از ابتدای امسال اظهار کرد: این اقدامات در دو حوزه ارتقاء تکنولوژی سایت های موبایل و راه اندازی سایت های تازه با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان انجام شده است.

حکمت به راه اندازی دو سایت تازه تلفن همراه در محله های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره و مطرح نمود: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های 3G و 4G هستند.

او با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت تازه در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است؛ گفت: مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارتقاء کیفیت سرویس های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتوا ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیغام به وسیله صوت و تصویر، بهره مندی دانش آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه اندازی دو سایت مذکور گفت.

حکمت بیان نمود: توسعه و ارتقاء تکنولوژی ها و سایت های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان، همچنان جزیی از برنامه های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف کوشش خواهیم کرد.

م

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2067

به "طراحی سایت: راه اندازی دو سایت نو تلفن همراه در سقز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: راه اندازی دو سایت نو تلفن همراه در سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید