دوشنبه های شعر و غزل زیر سایه سرو ، همه دعوتید

به گزارش بهترین مقاله، دومین نشست محفل شعر و غزل به همت کانون ادبی سماسرو، در فرهنگسرای سرو برگزار می گردد.

دوشنبه های شعر و غزل زیر سایه سرو ، همه دعوتید

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو، دومین نشست محفل شعر و غزل با حضور محمود یزدانی،شاعر و نویسنده، داودرضا کاظمی، شاعر، پژوهشگر و منتقد ادبی، و دیبا بختو، مجری و کارشناس، در فرهنگسرای سرو برگزار می گردد.

کتاب های شعر بوی بسم الله و سرمه دان خورشید از آثار محمود یزدانی است. او دستی در تاریخ هم دارد و تیغ و تسبیح و طلا را در حوزه تاریخ نوشته است. در کنار آن، خوشنویسی هم می نماید و به تدریس در دانشکده ادبیات مشغول است. باخبر شدیم که او همراه داود کاظمی که او نیز آثاری چون با تو در ابتدای دلتنگی را در کارنامه دارد، دوشنبه های اول هر ماه در فرهنگسرای سرو سلسله جلسات شعرخوانی را برای اهالی برگزار می نمایند.

آنها در این محفل ادبی، شعر می خوانند، شعر شاعران را نقد و آنالیز می نمایند و نتیجه سال ها تحقیق و تجربه شان را با شرکت نمایندگان به اشتراک می گذارند. دومین جلسه شعرخوانی قرار است امروز دوشنبه 8 مرداد ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرا به برگزار گردد.

اگر علاقه مند به حضور در محفل شعر و غزل خوانی هستید از شما دعوت می کنیم به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی کوی ساعی دوم بروید و ساعتی در محضر این استادان کسب فیض کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2260

به "دوشنبه های شعر و غزل زیر سایه سرو ، همه دعوتید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه های شعر و غزل زیر سایه سرو ، همه دعوتید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید