در رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ انجام شد

به گزارش بهترین مقاله، هم اندیشی برای توسعه مفهوم پایداری

سامسونگ الکترونیکس در اواخر ماه ژانویه امسال، رویدادی را با عنوان Galaxy of Impacts در شهر سانفرانسیسکو برگزار کرد.

در رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ انجام شد

در این رویداد، مدیران واحدهای مختلف شرکت سامسونگ و رهبران سازمان ها و شرکای این شرکت، ضمن تشریح پیشرفت ها و کوشش های صورت گرفته برای توسعه مفهوم پایداری، در خصوص برنامه ها و اهداف آینده به بحث و گفت وگو پرداختند. بخشی از این رویداد به بحث در خصوص ویژگی های نو و متمایز سری گلکسی S23 اختصاص داشت که نمادی تازه از کوشش های سامسونگ برای توسعه مفهوم پایداری در کل چرخه عمر طراحی و فراوری محصول به شمار می رود.

تاکید بر اهمیت همکاری سازمان ها در حوزه های مختلف فناوری های نوآورانه، موضوع دیگری بود که در رویداد Galaxy of Impact مورد توجه حاضران و سخنرانان قرار داشت. مدیران سازمان هایی که در زمینه های اجتماعی و زیست محیطی با شرکت سامسونگ در حال همکاری مشترک هستند، پیرامون چالش ها، راهکارها و اهداف دنیای گفت وگو کردند. از جمله این سازمان ها، برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) است که پروژه های مشترکی را در بخش رهبری جوانان (GENERATION17) و تمرکز بر اهداف دنیای (اپلیکیشن Samsung Global Goals) با سامسونگ شروع نموده است.

سامسونگ و روینمودهای محیط زیستی در طراحی گلکسی S23

در بخش نخست این رویداد کوشش های سامسونگ در سری گلکسی S23 برای ارائه یک سبک زندگی پایدار به کاربران این محصولات تشریح شد. سری گلکسی S23 با به حداقل رساندن تاثیر بر محیط زیست، بالاترین مقدار از بهره وری را ارائه می دهد تا ترکیبی از قدرت، نوآوری و پایداری باشد.

وون جون چوی، مدیر بخش تحقیق و توسعه واحد تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت : برای سامسونگ، پیشرفت در پایداری می تواند معادل پیشرفت هایی در عملکرد باشد. هدف ما ایجاد تجربه ای است که در آن شما به عنوان کاربر مجبور نباشید چیزهایی را که دوست دارید قربانی کنید تا یک مصرف نماینده دوستدار محیط زیست باشید. سری گلکسی S23 بدون اینکه از تعهدات زیست محیطی خود چشم پوشی کند، کاربران را قادر می سازد تا در عین لذت بردن از یک تجربه عالی موبایل، تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشند. سامسونگ با معرفی این سری، دستگاهی با عملکرد بالا ارائه می نماید که بالاترین استانداردهای کیفیت را دارد و در عین حال از مواد بازیافتی بیشتری نسبت به هر گوشی هوشمند گلکسی دیگری تا به امروز استفاده می نماید. سامسونگ مقدار مواد بازیافتی را از 6قطعه داخلی در گلکسی S22 Ultra به 12 قطعه داخلی و خارجی در گلکسی S23 Ultra افزایش داده است.

مواد بازیافتی استفاده شده در سری گلکسی S23 شامل آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاسیتک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهیگیری، بشکه های آب و بطری های پلی اتیلن ترفتالیت (PET) می گردد. پرچمداران نو سری S23 سامسونگ، نخستین محصولاتی به شمار می روند که با شیشه Corning Gorilla Glass Victus 2 به بازار عرضه می گردد و با استفاده از 22 درصد مواد بازیافتی بیشتر، ماندگاری آن در استفاده های طولانی مدت، افزایش پیدا می نماید. این گوشی های نو با جعبه هایی عرضه شده که بصورت کامل با کاغذ 100% حاصل از مواد بازیافتی تهیه شده است.

در ادامه این رویداد، حاضران در پنل به بحث در خصوص عملکرد سامسونگ برای دستیابی به اهداف زیست محیطی این شرکت پرداختند. سامسونگ اخیرا استراتژی پایدار زیست محیطی خود را در حمایت از کوشش های دنیای برای مبارزه با تغییرات اقلیمی معرفی کرد. در این راهبرد نو کاهش اثرات زیست محیطی محصولات سامسونگ در اولویت قرار گرفته و هدف نهایی آن به صفر رسیدن اثرات مستقیم و غیرمستقیم محصولات بر محیط زیست تا سال 2050 است. برای پیاده سازی این راهبرد، سامسونگ فناوری های نوآورانه خود را از دل فرایندهای فراوری، چرخه عمر محصول و سایر بخش ها به کار می گیرد.

اینهی چانگ، معاون مرکز پایداری سازمانی شرکت سامسونگ با اشاره به این راهبرد نو گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این راهبرد نو به صفر رساندن کربن در همه فعالیت های بخش محصولات آن هم تا سال 2030 است که در این زمینه واحد تجربه موبایل نقش موثری را ایفا می نماید. براین اساس در نظر داریم تا سال 2025 در بخش موبایل با بهره مندی از مواد بازیافتی در تمامی محصولات، مقدار پسماند را به صفر برسانیم.

مشارکت سامسونگ با UNDP و کوشش های مشترک آنها برای دستیابی به اهداف دنیای

سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) با هم برنامه اهداف دنیای سامسونگ را ایجاد کردند که برای پروژه های برنامه توسعه ملل متحد، بودجه جمع آوری می نماید و کوشش های مربوط به گروه Generation17 را تقویت می نماید. گروه Generation17 متشکل از 14 رهبر جوان از کشورهای مختلف در سراسر دنیا است که در راستای اهداف دنیای کار می نمایند و جوانان را برای انجام همین کار تشویق می نمایند.

بوعز پالدی، مدیر ارشد خلاقیت در UNDP با اشاره به همکاری این سازمان با شرکت سامسونگ گفت : سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل از سال 2019 همکاری مشترکی را شروع کردند که طی آن دستگاه های گلکسی به وسیله اپلیکیشن Samsung Global Goals به پیشبرد اهداف دنیای یاری کند. این یک اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر آموزش و یاری مالی است که مردم را در خصوص اهداف دنیای مطلع می نماید و آنها را تشویق می نماید تا فقط با استفاده از گوشی هوشمند خود فعالیت نمایند. امروزه این اپلیکیشن بر روی نزدیک به 300 میلیون دستگاه گلکسی در سراسر دنیا از پیش نصب شده است. و به لطف فداکاری و اشتیاق جامعه دنیای گلکسی، ما توانسته ایم بیش از 10 میلیون دلار برای پیشبرد برنامه ها و ابتکارات دنیای UNDP جمع آوری کنیم.

در ادامه سرگئی لاسو، خالق اپلیکیشن Samsung Global Goals و مدیر ارشد بخش مدیریت پروژه سامسونگ، در خصوص این برنامه گفت : ما همواره دوست داشته ایم تا دنیا را به مکان بهتری برای زندگی همه تبدیل کنیم، برای همین تصمیم گرفتیم تا مرکزی را برای بهینه سازی تاثیرات اجتماعی در گوشی های گلکسی ایجاد کنیم.

در رویداد Galaxy of Impact پیشرفت های سامسونگ در توسعه هر چه بیشتر مفهوم پایداری در تمامی بخش ها و مسیر چالش برانگیز سامسونگ برای رسیدن به اهداف راهبردی، تشریح و تبیین شد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2239

به "در رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید