تیم بعدی لیونل مسی رسما لو رفت

به گزارش بهترین مقاله، شایعات بازگشت احتمالی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به بارسلونا با گذشت روز ها بیشتر می گردد.

تیم بعدی لیونل مسی رسما لو رفت

پس از معین شدن این موضوع که باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی مالی و ورزشی برای فصل آینده است تا بازگشت احتمالی مسی را به واقعیت بدل کند، حالا آدریان سانچس، روزنامه نگار متخصص اطلاعات درباره تیم بارسلونا، جزئیات دیگری را فاش نموده که می تواند معین نماینده باشد. این روزنامه نگار در کانال یوتیوب خود Mas que Pelotas ادعا نموده است که خانواده مسی تصمیم گرفته اند بچه ها را در مدرسه قدیمی خود در بارسلونا ثبت نام نمایند، همان مدرسه ای که قبل از رفتن به پاریس در آگوست 2021 در آن درس می خواندند.

آدریان سانچس گزارش می دهد: چندی پیش گفتگوی بسیار مهمی داشتم و پس از آنالیز منابع مختلف، می توانیم به شما بگوییم که خانواده مسی برای بچه هاشان در مدرسه ای که قبلا به آن می رفتند درخواست رزرو نموده اند. این خبر کاملا آینده ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا را معین می نماید. بعلاوه متوجه شده ایم که مدرسه بچه ها در فرانسه تمدید نشده است. این خبر برای من به شدت انفجاری بود و ثابت می نماید که مسی به کجا خواهد رفت.

به نظر می رسد بازگشت لیونل مسی به باشگاهی که بیش از 17 سال در آن درخشیده بود، نزدیک و نزدیکتر می گردد. در تصمیم ستاره آلبی سلسته اراده همسرش، آنتونلا روکوزو، که مشتاق بازگشت به خانه خودش با سه فرزندش است، نیز می تواند اولویت داشته باشد.

آینده ستاره آرژانتینی برای همه همچنان به صورت راز به جای مانده است. بازیکن فعلی پاری سن ژرمن تا انتها ژوئن 2023 با این تیم فرانسوی قرارداد دارد و با اینکه کمی بیش از دو ماه دیگر به انتها قراردادش به جای مانده هنوز خبری از تمدید احتمالی نیست.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2243

به "تیم بعدی لیونل مسی رسما لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بعدی لیونل مسی رسما لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید