تورینو 1-2 اینتر؛ برد سخت با درخشش زوج فوق العاده خبرنگاران

به گزارش بهترین مقاله، اینتر در روز درخشش لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو با نتیجه 2-1 تورینو را شکست داد.

تورینو 1-2 اینتر؛ برد سخت با درخشش زوج فوق العاده خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صدرنشین رقابت های سری آ یعنی اینتر امروز در چهارچوب هفته بیست و هفتم مهمان تورینو پایین جدولی بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم مهمان پایان یافت.

اینتر کار را بهتر شروع کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر لائوتارو مارتینز بعد از ارسال ایوان پریشیچ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه تورینو به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول بازی بسیار آرام دنبال شد و با وجود اینکه نراتزوری تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم باز هم اینتر می توانست روی یک ضربه سر به گل اول دست پیدا کند اما این بار روبرتو گالیاردینی با بدشانسی روبرو شد تا مسابقه همچنان بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقیقه 61 خطای مدافع تورینو روی لائوتارو مارتینز باعث شد تا داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه بان گلزنی کرد تا اینتر با یک گل جلو بیفتد.

بعد از دریافت گل تورینو توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 70 به گل تساوی دست پیدا کند. روی ارسال کرنر و بعد از یک کش و قوس آنتونیو سانابریا دروازه اینتر را باز کرد تا نتیجه 1-1 گردد.

در دقیقه 85 حملات ادامه دار اینتر نتیجه داد و آنها توسط لائوتارو مارتینز به گل دوم دست یافتند. ارسال الکسیس سانچز با ضربه سر فوق العاده لائوتارو مارتینز همراه شد تا نتیجه 2-1 گردد.

در نهایت حملات تورینو دیگر نتیجه ای نداشت تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سوده اینتر تمام گردد و شاگردان آنتونیو کونته همچنان به فرایند فوق العاده خود ادامه داده باشند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1569

به "تورینو 1-2 اینتر؛ برد سخت با درخشش زوج فوق العاده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورینو 1-2 اینتر؛ برد سخت با درخشش زوج فوق العاده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید