تور مالزی: با زیباترین آبشارهای مالزی آشنا شوید

به گزارش بهترین مقاله، اگر قصد دارید به مالزی سفر کنید، دوربین تان را از قلم نیاندازید. آبشارهای زیبای مالزی قطعا ارزش عکس گرفتن را دارند. در بازدید از این آبشارها می توانید عکس های زیبایی از سفر خود برای دوستان و خانوده تان بگیرید. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از زیباترین آبشارهای مالزی را به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور مالزی: با زیباترین آبشارهای مالزی آشنا شوید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

زیباترین آبشارهای مالزی

آبشار کوتا تینگ گی Kota Tinggi

این آبشار برای مردم محلی مکانی ایده ال برای گذراندن تعطلات آخر هفته است. آبشار کوتا تینگ گی در استان جوهور یکی از جاذبه های طبیعی مالزی است که باید حتما ببینید. این آبشار تنها 4 ساعت تا کوالالامپور فاصله دارد. در نزدیکی این آبشار می توانید به قدم زدن بپردازید و از این چشم انداز ها زیبا لذت ببرید. بعضی از مردم با برکه پایین آبشار شیرجه می زنند. این کار به یکی از تفریحات بچه ها و بزرگسالانی که به این آبشار سر می زنند تبدیل شده است. هزینه جهانگردی مالزی

آبشار ماهوآ Mahua

این آبشار در سال 2003 برای اولین بار به روی عموم مردم باز شد. آبشار ماهوآ در تامبونان در استان صباح قرار گرفته و یکی از معروف ترین آبشارهای مالزی محسوب می گردد. این آبشار در 26 کیلومتری استان صباح قرار گرفته است و دارای 17 متر ارتفاع است. اگر از این آبشار بازدید می کنید، می توانید در جهت 500 متری اطراف آبشار قدم بزنید تا شاهد طبیعتی سرسبز و زیبا باشید. البته باید مراقب سنگ های لیز اطراف آبشار باشید.

آبشار رینبو Rainbow

آبشار رِینبو (Rainbow) به معنای آبشار رنگین کمان یکی از زیباترین آبشارهای اندونزی است. اگر از این آبشار در زمان مناسب دیدن کنید، می توانید چشم انداز ای فو ق العاده از رنگین کمانی که در اطراف آبشار تشکیل می گردد ببینید. سعی کنید صبح زود برای دیدن این آبشار بروید زیرا صدها جهانگرد از نقاط مختلف مالزی و کشورهای مختلف برای دیدن این آبشار به این منطقه می آیند و ممکن است بسیار شلوغ گردد. هزینه غذا در مالزی

آبشار سانگای چیلینگ Sungai Chiling

آبشار سانگای چیلینگ در سلانگور واقع شده است و یکی از برترین مکان ها برای افراد ماجراجو در مالزی محسوب می گردد. پس از طی کردن جهت مهیج رودخانه و عبور کردن از 6 رودخانه، به یک منطقه ساحلی با ماهی های گوناگون می رسید. جهت رودخانه ممکن است بسیار پرتلاطم باشد اما می توانید مطمئن باشید که جهت کاملا ایمن است. این مکان یک گنج پنهانی در دل طبیعت است. رید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

آبشار گیام کلیمائو Giam Klimau

آنچه آبشار گیام کلیمائو را از دیگر آبشارهای مالزی متمایز می سازد، فرم پرده ای آن است. شما با بازدید از این آبشار می توانید در غار پشت آبشار بایستید و چشم انداز زیبایی از پشت آبشار دیدن کنید. این آبشار مکان ایده آلی برای سفرهای خانوادگی، محبت آمیز و حتی سفرهای رمانتیک است.

آبشار سکایو Sekayu

اگر در جهت رفتن به ترنگ گانیو هستید، ممکن است از مردم محلی درباره آبشار سِکایو بشنوید. این آبشار یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی مالزی است که در شمال شرقی کوالالامپور قرار گرفته است. این آبشار در منطقه محافظت شده سکایو در کوالا برانگ واقع شده و مکانی ایده آل برای سفرهای خانوادگی به همراه بچه ها است. در بازدید از این آبشار سعی کنید علاوه بر لذت بردن از چشم انداز ها سرسبز اطراف، نکات ایمنی هم رعایت کنید. بازدید از این جنگل حفاظت شده هم علاوه بر آبشار خالی از لطف نیست.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1965

به "تور مالزی: با زیباترین آبشارهای مالزی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: با زیباترین آبشارهای مالزی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید