اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ؛ تبدیل قرارداد ریالی به دلاری بعد از ترجمه!

به گزارش بهترین مقاله، معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال اعلام نمود که قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از تنظیم و در زمان ترجمه از ریال به دلار تبدیل شده است.

اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ؛ تبدیل قرارداد ریالی به دلاری بعد از ترجمه!

به گزارش خبرنگاران، صفی الله فغان پور درباره اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ریالی است یا دلاری، گفت: با توجه به تجربه ای که از قرارداد ویلموتس داشتیم آقای بهاروند به عنوان سرپرست وقت فدراسیون فوتبال، عقد قرارداد با اسکوچیچ را به عهده یک تیم حقوقی گذاشت. تیمی متشکل از بازاریابی، اقتصادی و کارشناسان حقوقی تشکیل شد که 7،8 نفر بودیم. ما قرارداد را به صورت ریالی تنظیم، صورت جلسه و امضا کردیم و در اختیار فدراسیون قرار دادیم ولی بعدها متوجه شدم زمان ترجمه، قرارداد ریالی تبدیل به دلاری شده است.

وی ادامه داد: این موضوع را پیگیری کردم و گفتم این همه صحبت و مصاحبه کردیم که قرار است قرارداد اسکوچیچ ریالی باشد، پس چرا دلاری شده است؟ توجیه کردند و گفتند ما همان ریال را تبدیل به دلار کردیم.، این در شرایطی است که در کشور ما قیمت دلار رو به افزایش است. آن موقع که قرارداد را تنظیم کردیم دلار زیر 20 هزار تومان بود و در زمان حاضر دلار بیش از 30 هزار تومان است.

معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد دست برده شده است؟، گفت: من نمی توانم بگویم در قرارداد دست برده اند. زمانی که افراد صاحب امضا، دستکاری نمایند این کار جعل حقوقی و دست بردن در قرارداد است اما در قرارداد اسکوچیچ تیم حقوقی قرارداد را تنظیم کرد و برای ادامه مراحل کار آن را در اختیار فدراسیون گذاشت. در آن مقطع که امضا شد و من قرارداد را دیدم، متوجه شدم که قرارداد دلاری شده است، گفتم بعد از این همه وقت گذاشتن به روی تنظیم قرارداد، اگر قرار بود نظرات ما استفاده نشود و قرارداد تغییر کند به ما هم می گفتید.

فغان پور در پاسخ به این سؤال که از فدراسیون فوتبال فردی این قرارداد را مطالعه نکرده و متوجه تغییر ریالی به دلاری نشده است؟، توضیح داد: در همان زمان گفتم درست است که ریال را تبدیل به دلار همان زمان کردیم اما قیمت دلار افزایش پیدا می نماید.، در پاسخ شرح دادند که وقتی قرارداد به وسیله تیم حقوقی تنظیم شد، ما در زمان امضا نمی توانستیم مجدداً خط به خط قرارداد را بخوانیم و آن را امضا کردیم و در حال حاضر متوجه شدیم که قرارداد تبدیل به دلاری شده است. ما هم به مسئولان فدراسیون گفتیم کسانی را که باعث تغییر قرارداد ریالی به دلاری شده اند معرفی نمایند که این اتفاق نیفتاد و حالا که اسکوچیچ با تیم ملی نتایج خوبی گرفته است فکر می کنم از این موضوع صرف نظر کردند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1960

به "اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ؛ تبدیل قرارداد ریالی به دلاری بعد از ترجمه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ؛ تبدیل قرارداد ریالی به دلاری بعد از ترجمه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید