هواشناسی آذربایجان غربی برای مواجهه با بارش های پاییزی هشدار داد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه هشدار هواشناسی آذربایجان غربی آمده است: شهروندان به هنگام مواجهه با توده های تندری همراه با رعدوبرق یا صاعقه از حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها دوری نمایند.

هواشناسی آذربایجان غربی برای مواجهه با بارش های پاییزی هشدار داد

در این اطلاعیه آمده ضروری است شهروندان به هنگام ظهور رعدوبرق یا صاعقه، از درختان، فلزات، وسایل الکتریکی- مغناطیسی (مانند موبایل) و بلندی ها دوری نموده و در فضای باز به ویژه در مناطقی که آدمی به عنوان بیشترین ارتفاع در شعاع اطراف به شمار می رود، به حالت ایمنی مستقر شوند.

بر اساس این هشدار هواشناسی چنانچه صاعقه ها بسیار مهیب بوده و با صداهای بلند و مداوم همراه باشند و یا تعداد رعدوبرق از حالت طبیعی خارج گردد جریان برق منزل، مغازه و محل کار را از فیوز به طور کامل قطع گردد.

در این اطلاعیه آمده ضروری است بهترین ایمنی، بودن در یک پناهگاهِ امن در زمان تشکیل توده های تندری است و جلوگیری از تردد در فضاهای باز، جدی ترین اقدام خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی از امروز چهارشنبه بر شدت و گستره بارش ها در منطقه افزوده می گردد و ضروری است شهروندان و به ویژه کشاورزان پیش بینی های لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 22

به "هواشناسی آذربایجان غربی برای مواجهه با بارش های پاییزی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی آذربایجان غربی برای مواجهه با بارش های پاییزی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید