هلال احمر سمنان به 222 مورد حادثه امدادرسانی کرد

به گزارش بهترین مقاله، علی یحیایی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان سمنان طی شهریورماه امسال به 222مورد حادثه امدادرسانی نموده است، ابراز داشت: از این تعداد 68 مورد حوادث جاده ای، 133 مورد خدمات حضوری، دو مورد سیل و آب گرفتگی، پنج مورد حادثه شهری، هفت مورد صنعتی و کارگاهی، دو مورد مناسبتی، یک مورد صنعتی و کارگاهی، پنج مورد کوهستان و یک مورد غرق شدگی را شامل می گردد.

هلال احمر سمنان به 222 مورد حادثه امدادرسانی کرد

وی بابیان اینکه طی این مدت 950 نفر دچار حادثه شدند، اضافه کرد: از این تعداد هلال احمر به 305 نفر در حوادث جاده ای، 576 نفر در موضوعات شهری، شش نفر در سیل و آب گرفتگی، 38 نفر در کوهستان و مابقی در موارد دیگر امدادرسانی نموده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه طی مدت یک ماهه 430 نفر در پایگاه ها و مراکز هلال احمر اسکان داده شدند، ابراز داشت: مجموع کل آسیب دیدگان 937 نفر و نجات یافتگان حوادث 74 نفر را شامل می گردد که درمجموع آن ها 238 نفر نیروی عملیاتی اعزام گردیده است.

یحیایی بابیان اینکه 608 نفر نیروی عملیاتی در حوادث مختلف طی بازه زمانی یک ماهه حضور داشتند، توضیح داد: بیشترین امدادرسانی را طی تعطیلات اخیر شاهد بودیم که این جمعیت به 151 نفر در 37 حادثه مختلف امدادرسانی نموده است.

وی بابیان اینکه طی شهریورماه امسال هلال احمر 14 مورد عملیات رهاسازی انجام داده است، اضافه کرد: کوشش هلال احمر برای ارائه بهترین خدمات به هم وطنان است که انتظار می رود مسافران نیز در زمان حادثه با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 8

به "هلال احمر سمنان به 222 مورد حادثه امدادرسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر سمنان به 222 مورد حادثه امدادرسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید