محسن آشوری: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس کسب سهمیه المپیک نداریم، کاندیدا نمی شوم

به گزارش بهترین مقاله، محسن آشوری، سرپرست فدراسیون کاراته گفت: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس نداریم. اگر زیر ساخت ها و امکانات فراهم گردد در بانوان هم افتخارآفرین می شویم.

محسن آشوری: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس کسب سهمیه المپیک نداریم، کاندیدا نمی شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، محسن آشوری، سرپرست فدراسیون کاراته در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: جلسه خوبی بود و نگاه خوبی نسبت به کاراته داشتند و این جای غرور دارد. از طرفی مسئولیت ما سنگین تر است و باید جوابگوی اعتماد ها باشیم.

وی تاکید نمود: شرایط و شانس ها برای کسب سهمیه و مدال مطرح شد. نیازهایی وجود دارد و اعداد و ارقامی اعلام شد که با گشاده رویی پذیرفته و قول یاری دادند که نگاه 70 تا 80 درصدی به اعتبارات ما داشته باشند. بودجه بیشتر از گذشته است و 12 اعزام داریم که سهمیه حداکثری بگیریم که هزینه زیادی دارد و با بودجه ما فاصله دارد. از این بابت نگران بودیم که خوشبختانه قول مساعد دادند.

آشوری توضیح داد: ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ها تا 12 دی ماه ادامه دارد و بعد مراحل لازم پیگیری و تاریخ انتخابات اعلام می گردد. مسئولیت پیگیری امور و برگزاری مجمع را دارم و کاندیدا نمی شوم.

وی گفت: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس نداریم. اگر زیر ساخت ها فراهم و امکانات فراهم گردد در بانوان هم افتخارآفرین می شویم. بودجه فوق العاده ای برای بانوان در نظر گرفتیم. اگر در مسیر شرایط کسب سهمیه فراهم نگردد در مسابقات فرانسه اردیبهشت ماه سال 99 که گزینش آخر است سهمیه المپیک را به دست می آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 88

به "محسن آشوری: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس کسب سهمیه المپیک نداریم، کاندیدا نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن آشوری: شرایط بانوان نسبت به مردان خوب نیست ولی معنی آن این نیست که شانس کسب سهمیه المپیک نداریم، کاندیدا نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید