فوتبال دنیا، ماسیملیانو آلگری: باخت به منچستریونایتد به ما برای غلبه بر میلان یاری کرد، بهتر بود بونوچی بازی نکند

به گزارش بهترین مقاله، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال یوونتوس رمز موفقیت تیمش در خانه میلان و دلیل نیمکت نشینی لئوناردو بونوچی در این بازی را شرح داد.

فوتبال دنیا، ماسیملیانو آلگری: باخت به منچستریونایتد به ما برای غلبه بر میلان یاری کرد، بهتر بود بونوچی بازی نکند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم سری A ایتالیا میزبانش میلان را در استادیوم سن سیرو با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در انتها این بازی یوونتوس به رکورد دار ثبت بهترین آغاز در تاریخ سی A (با 11 برد و یک تساوی در 12 هفته) تبدیل شد و طلسم گل نزدن کریستیانو رونالدو در استادیوم سن سیرو هم بعد از 5 کوشش نافرجام شکسته شد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در انتها بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: ما بعد از باخت به منچستریونایتد خیلی سریع به مسیر درست برگشت. آن شکست ما را شوکه کرد. به خوبی به میلان حمله کردیم و این تنها راهی بود که می شد از تکرار اتفاقی مشابه آنچه در 5 دقیقه آخر بازی مقابل منچستر یونایتد رخ داد جلوگیری کنیم. چند باری ریسک کردیم و خوشبختانه وویچخ شزنی هم برای واکنش نشان دادن به حملات حریف آماده بود. ما داریم بازی های خوبی ارائه می کنیم و بردهای قابل قبولی به دست می آوریم. این هفته برای ما در لیگ هفته بسیار مهمی بود چون اینتر در برگامو (مقابل آتالانتا) باخت و فاصله ناپولی با ما حفظ شد. این تیم فصل فوق العاده ای را دارد سپری می نماید.

انتظار می رفت که در این بازی لئوناردو بونوچی، مدافع میانی یوونتوس مقابل تیم فصل گذشته اش بازی کند اما او در جو سنگین سن سیرو، نیمکت نشین شد.

آلگری در این باره هم گفت: او به هر حال احتیاج به استراحت داشت و این فرصت در بازی مقابل میلان نصیبش شد. حتی روی نیمکت هم اولتراهای میلان از محل استقرارشان به بونوچی توهین می کردند، پس بهتر بود که به زمین نرود. باخت به منچستریونایتد درس خوبی به ما داد چون امشب ما باید بازی را می بردیم و کلین شیت می کردیم. ما در نیمه دوم کمی ضرباهنگ بازی را پایین آوردیم و من فکر می کنم که باید شوت های از راه دور بیشتری می زدیم چون این کار فشار را روی حریف حفظ می نماید. وقتی کوشش کنی که قدم زنان توپ را به تور دروازه حریف برسانی، ریسک جا ماندن در ضدحملات بسیار بالا می رود. بعد از بازی مان مقابل منچستریونایتد همه به من گفتند که یوونتوس خوب بازی کرد اما وقتی نبرید چه فایده دارد. جدول رده بندی سری A

سرمربی یوونتوی درباره قرار دادن ماریو مانژوکیچ، کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در مثلث خط حمله یوونتوس هم تأکید کرد: زمانی که مانژوکیچ، رونالدو و دیبالا در خط حمله هستند، طبیعتاً آن خط نظم و ساختار کمتری دارد اما در عین حال، قابلیت پیش بینی حرکات این سه نفر برای حریف سخت تر می گردد. می دانستیم که با ارسال از جناحین شانس به دردسر انداختن آباته را داریم و در صحنه گل اول هم الکس ساندرو یک سانتر فوق العاده برای مانژوکیچ انجام داد. در اوایل فصل هم ما سانتر می کردیم اما بیش از اندازه ارتفاع سانترهای مان کم بود اما کم کم داریم به آنها ارتفاع می دیم و به این شکل از توانایی سرزنی مانژوکیچ نهایت استفاده را می بریم. رونالدو هم یک مهاجم غیرعادی است اما وظایف یک مهاجم نوک را هم خوب انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 50

به "فوتبال دنیا، ماسیملیانو آلگری: باخت به منچستریونایتد به ما برای غلبه بر میلان یاری کرد، بهتر بود بونوچی بازی نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیملیانو آلگری: باخت به منچستریونایتد به ما برای غلبه بر میلان یاری کرد، بهتر بود بونوچی بازی نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید