فوتبال دنیا، روایت گاس هیدینگ از روزنامه نگار منتقد روس

به گزارش بهترین مقاله، فوتبال دنیا - سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه روایت جالبی از یک روزنامه نگار منتقد این کشور در دوران کارش اعلام کرد.

فوتبال دنیا، روایت گاس هیدینگ از روزنامه نگار منتقد روس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، گاس هیدینگ که هم اکنون راهنمایی تیم فوتبال المپیک چین را بر عهده دارد، معتقد است حتی روزنامه نگاران منتقد نیز باید مورد استقبال قرار بگیرند و برای آنها احترام قائل شد.

گاس هیدینگ که در سال های 2006 تا 2010 میلادی سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه بود با یادآوری خاطرات دوران کاری اش در این تیم گفت: زمانی که در تیم ملی فوتبال روسیه کار می کردم یک روزنامه نگار بود که او را کولومبو نامیدم. او همیشه در حال تحقیق بود و نظرهای خودش را داشت. آن روزنامه نگار ایده های فنی و برنامه های منحصربه فردی داشت و یادداشت های انتقادی زیادی منتشر می کرد.

وی اضافه نمود: روزنامه نگاران همواره همراه تیم ملی فوتبال روسیه در بازی های خارج از خانه می آمدند، اما زمانی متوجه شدم که کولومبو همراه ما نیست. آنالیز کردم و متوجه شدم که به خاطر مطالب انتقادی در کاروان ما جای ندارد. با مدیر تیم ملی فوتبال روسیه صحبت کردم و در سفر بعدی همراه ما آمد. می خواستم نشان دهم که حتی روزنامه نگاران منتقد هم باید مورد استقبال قرار بگیرند و نگاه خوبی به آنها داشته باشیم. کولوسکوف: ایده اینفانتینو برای افزایش تیم های جام جهانی پوچ مطلق است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 42

به "فوتبال دنیا، روایت گاس هیدینگ از روزنامه نگار منتقد روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روایت گاس هیدینگ از روزنامه نگار منتقد روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید