طبقه دوم استادیوم نقش دنیا خالی می ماند

به گزارش بهترین مقاله، همانطور که پیش از این هم پیش بینی می شد، در جلسه هماهنگی معین گشت استادیوم زیبای نقش دنیا با توجه به ادامه عملیات عمرانی برای بازی امروز (یکشنبه) پذیرای تماشاگران نخواهد بود.

طبقه دوم استادیوم نقش دنیا خالی می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام پندار خمارلو، در جلسه هماهنگی پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته انجام شد، اعلام شد که طبقه دوم استادیوم نقش دنیا اصفهان برای بازی امروز هم پذیرای تماشاگران نخواهد بود و به این ترتیب از ظرفیت 40 هزار نفری استفاده خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه سکوی پشت نیمکت پرسپولیس حائز ظرفیت کافی برای استقرار سهمیه هوادران این تیم نخواهد بود، صندلی دیگری برای آنها در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه تدارک لازم دیده خواهد شد تا امنیت برای نیمکت و طرفداران پرسپولیس فراهم باشد. در این جلسه هماهنگی رنگ لباس دو تیم که تعیین است مورد تاکید نهاده شد. دروازه بان های پرسپولیس و سپاهان هم به ترتیب طوسی و سبز می پوشند.

آخرین خبر از اردوی پرسپولیس اینکه، سرخپوشان شب گذشته در جلسه فنی شرکت کردند تا مخاطب آخرین توصیه های فنی سرمربی باشند. آنها صبح امروز بعد از بیداری، نرمش و کشش سبکی را در هتل انجام دادند. پس از آن، صبحانه و ناهار را به صورت مشترک در ساعت 10 و 30 دقیقه سرو شد. اعضای این تیم بعدازظهر پس از صرف نوشیدنی و شرکت در جلسه فنی راهی استادیوم خواهند شد تا در بازی عقب افتاده از هفته دوازدهم برابر سپاهان قرار بگیرند. همچنین پرواز بازگشت سرخپوشان هم ساعت 21 و 30 دقیقه امشب اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 74

به "طبقه دوم استادیوم نقش دنیا خالی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبقه دوم استادیوم نقش دنیا خالی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید