حسینی: پرسپولیس بیشترین مسائل را دارد، من نه، کمیته اخلاق باید با تقوی برخورد کند

به گزارش بهترین مقاله، کاپیتان پرسپولیس معتقد است طرفداران این تیم بعضی از بازیکنان تیمش را بزرگ جلوه می دهند.

حسینی: پرسپولیس بیشترین مسائل را دارد، من نه، کمیته اخلاق باید با تقوی برخورد کند

به گزارش خبرنگاران، سید جلال حسینی بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی دشواری بود. بازی مقابل سپیدرود در چمن مصنوعی کارمان را سخت کرد و امروز به سختی پدیده را شکست دادیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به هجمه هایی که علیه تیمش است، اظهار کرد: ما ممنون طرفداران هستیم که تنها با هجمه ها می جنگند. امیدواریم روابط عمومی باشگاه با هجمه ها بجنگد. ما در تیمی هستیم که بیشترین مسائل را دارد. بهتر است باشگاه این مسائل را اعلام کنید. مطمئن باشید ما هم مثل خودشان جواب هجمه ها را می دهیم.

وی درباره کسب صدر جدول تاکید نمود: من از طرفداران سپاسگزارم. آن ها برخی از بازیکنان را بزرگ می نمایند. بازیکن باید در زمین مسابقه بیشتر کوشش کند. ما بازی های بیشتری داریم و باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید کوشش کنیم. برخی بازیکنان باید بیشتر کوشش نمایند.

حسینی درباره صحبت های محمد تقوی مبنی بر اینکه کوشش می نمایند پرسپولیس به قهرمانی برسد، تاکید نمود: من نباید پاسخ او را بدهم. کمیته اخلاق باید با کسانی که این حرف ها را مطرح می نمایند برخورد کند. او یک مربی است و کارشناس است و درست نیست این مسائل را مطرح کند. مگر می گردد در جایی که نباید بروید، حاضر شوید و هر صحبتی را مطرح کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 112

به "حسینی: پرسپولیس بیشترین مسائل را دارد، من نه، کمیته اخلاق باید با تقوی برخورد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پرسپولیس بیشترین مسائل را دارد، من نه، کمیته اخلاق باید با تقوی برخورد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید