جای خالی جباروف مشهود است، جوانان استقلال امیدوارکننده هستند

به گزارش بهترین مقاله، محمد مومنی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هر دو تیم استقلال و سایپا بازی پویا و هدفمندی مقابل هم ارائه دادند و هر دو تیم با هدف پیروزی به این میدان آمده بودند.

جای خالی جباروف مشهود است، جوانان استقلال امیدوارکننده هستند

مدیر آموزشگاه استقلال با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان نظیر صیادمنش، آقایی و قائدی در این بازی بیان داشت: نگرش شفر به استفاده از بازیکنان جوان برای آموزشگاه استقلال و بازیکنان رده های پایه ایجاد انگیزه های مضاعف می نماید. ما نیز در می یابیم با عملکرد خوب، راه برای بازیکنان جوان و مستعد به سمت تیم بزرگسالان باز می گردد. من به وضوح می بینم بازیکنان رده های پایه با چه انگیزه زیادی کارشان را دنبال می نمایند.

وی اضافه نمود: برگ برنده تیم شفر در این بود که حتی وقتی گل هم خوردند روحیه خود را نباخته و باز هم کاملا منطقی و دور از احساس برنامه های تهاجمی شان را اجرایی کردند. این اتفاق برابر تیمی افتاد که به هیچ وجه حریف راحتی نبود. سایپا از تیم های خوب این فصل رقابتهای لیگ برتر است و صندلی آنها نیز در جدول موید همین موضوع است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: روند این تیم و نتایج بازیهای اخیر نشان می دهد تیم رفته رفته راه خود را پیدا نموده و می توان امیدوار بود که به زودی استقلال را در اوج ببینیم. هنوز کاستی هایی در تیم دیده می گردد که مشهود ترین آن جای خالی یک هافبک طراح و کارگردان مثل جباروف است.

مومنی گفت: جباروف فصل گذشته با صرف کمترین انرژی بیشترین کارایی را در خط میانی آبی پوشان داشت و راندمان او بسیار مثبت بود. اسماعیلی هافبک بسیار خوبی است اما هنوز نتوانسته به درجه ای برسد که جای خالی جباروف با تجربه را پر کند. واقعا جای خالی این بازیکن ازبکستانی در مرکز میدان همچنان مشهود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 36

به "جای خالی جباروف مشهود است، جوانان استقلال امیدوارکننده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی جباروف مشهود است، جوانان استقلال امیدوارکننده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید