بوفون: از حذف اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شدم

به گزارش بهترین مقاله، جان لوئیجی بوفون، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن می گوید از حذف دو تیم اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شده است.

بوفون: از حذف اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شدم

به گزارش خبرنگاران ، جان لوئیجی بوفون پس از برد 4 بر یک شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل ستاره سرخ بلگراد و صعود این تیم فرانسوی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه C، با اشاره به حذف اینتر و ناپولی از گردونه این رقابت ها به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: برای هر دو تیم - اینتر و ناپولی - متأسف شدم.

وی اضافه نمود: برای ناپولی متأسف شدم چون آنها روند خوبی را در پیش گرفته بودند و در گروه ما عملکرد خوبی داشتند، این در حالی است که اینتر هم تنها به یک پیروزی مقابل پی اس وی آیندهوون احتیاج داشت. خیلی متأسف شدم چون در صورت صعود ناپولی و اینتر شانس زیادی برای بازگشت به ایتالیا و بازی مقابل تیم های ایتالیایی داشتم. اگر ناپولی و اینتر صعود می کردند به عنوان تیم دوم صعود می کردند و ما چون به عنوان تیم اول صعود کردیم، در نتیجه ممکن بود در مرحله یک هشتم با هم روبه رو شویم.

دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حذف ناپولی واینتر عقبگردی برای فوتبال ایتالیا به شمار می رود؟، گفت: خیر، اما جای تأسف دارد و این را خارج از تعصب میهمن پرستانه ام می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 75

به "بوفون: از حذف اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: از حذف اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان متأسف شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید