30 درصد احتیاج تونس به ادوات کشاورزی را تراکتورسازی ایران تامین می نماید

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، محمود جوعینی شنبه در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان این مطلب اضافه کرد: برنامه ریزی ما برای سال اول خرید 200 دستگاه از تولیدات گروه تراکتورسازان می باشد.

30 درصد احتیاج تونس به ادوات کشاورزی را تراکتورسازی ایران تامین می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت کنکور از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی احتیاج بازار داخلی کشور تابعش به انواع تراکتور را 2 هزار دستگاه گفت و گفت: تونس می تواند دروازه ای برای ورود به بازار اروپا برای تراکتورسازی باشد چرا که تونس فاصله نیم ساعته با اروپا و یک و نیم ساعته با قلب اروپا دارد.

جوعینی از صادرات محصولات فراوریی بیش از سه هزار و 500 شرکت در کشورش به اروپا را نیز مزیتی قابل توجه دانست و گفت: این مزیتها در کنار همکاری با تراکتورسازی می تواند زمینه را برای حضور در قلب اروپا فراهم آورد.

این نماینده سابق مجلس تونس در عین حال فراوری بیش از 90 درصد قطعات تراکتور در مجموعه گروه صنعتی تراکتورسازی را مزیتی استثنائی عنوان نمود و گفت: کمتر فراوری کننده ای را می توان یافت که تا این حد بر توان و دانش فنی خود متکی باشد و این موضوع در کنار کیفیت بالای فراوریات، تونس را برای خرید فراوریات تراکتورسازی ایران راغب تر می نماید.

وی در عین حال خواهان برطرف موانع و مسائل موجود بر سر راه تبادلات مالی دو کشور شد و حل این موانع را منوط به تعامل سازنده مقامات دو کشور فراتر از مسائل جانبی دانست.

جوعینی راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در کشور مطبوعش را دیگر خواسته خود از گروه تراکتورسازی عنوان نمود و گفت: باتوجه به موقعیت ویژه تونس در خواست شد تا راه اندازی خط فراوری تراکتور در دستور کار و اولویت برنامه های طرف ایرانی قرار گیرد.

تونس در حال حاضر سالانه دو میلیون تن در بخش غلات فراوری دارد که باید سطح زیر کشت دو و نیم میلیون هکتاری محصولات باغی از جمله زیتون، یک میلیون هکتاری سیفی و سبزیجات را نیز به این رقم اضافه نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 734

به "30 درصد احتیاج تونس به ادوات کشاورزی را تراکتورسازی ایران تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد احتیاج تونس به ادوات کشاورزی را تراکتورسازی ایران تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید