3 کشته در حمله مائویست های هند به قطار مسافربری

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: ده ها نفر از مائویست های افراطی با تیراندازی به یک قطار مسافربری در شرق چین باعث کشته شدن سه تن و زخمی گشتن دو نفر دیگر شد.

3 کشته در حمله مائویست های هند به قطار مسافربری

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ منابع پلیس هند اعلام کردند ده ها نفر از مائوئیست های افراطی امروز (پنج شنبه) هنگام عبور یک قطار مسافربری از منطقه آنها در شرق هند اقدام به تیراندازی به سوی قطار نموده که در پی این تیراندازی سه نفر به قتل رسیدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

یکی از منابع پلیس درباره این حمله گفت افراد مسلح پس از محاصره قطار در ایستگاه شهر جاموی واقع در 230 کیلومتری جنوب شرق پاتنا به سوی آن تیراندازی کردند.

به گفته وی قربانیان یک نیروی امنیتی و دو نفر دیگر از مسافران قطار بودند. دو نفر دیگر که در میان آنها راننده قطار نیز حضور داشت بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند.

این افسر پلیس در ادامه اضافه نمود افراد مسلح پس از تیراندازی متقابل نیروهای پلیس به سوی جنگل متواری شدند.

به نظر می رسد که هدف از این تیراندازی حمله و به غارت بردن سلاح های نگهبان های این قطار بود. این قطار که انتقال 1500 مسافر را بر عهده داشت پس از این تیراندازی به سفر خود ادامه داد.

وزیر مسکن هند نیز با محکوم کردن این حمله گفت: مایه تاسف است که مائوئیست ها حمله به قطار های مسافربری و کشتن مردم را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 575

به "3 کشته در حمله مائویست های هند به قطار مسافربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته در حمله مائویست های هند به قطار مسافربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید