29 مادر بدهکار به خانه باز می گردند

به گزارش بهترین مقاله، 29 زندانی زن که به دلیل ناتوانی اقتصادی قادر به پرداخت دیون خود نیستند به همت شهروندان و مشارکت شهرداری منطقه 5 آزاد می شوند.

29 مادر بدهکار به خانه باز می گردند

جهت دریافت خدمات آلاچیق حیاط منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

خبرنگاران - سمیراباباجانپور: بانوان هسته مرکزی بنیان خانواده و حافظ بقا و سلامت آن هستند. مسلماً خانواده شاد و سالم جامعه ای پویا را همراه خواهد داشت. در این بین اگر به هر دلیلی زن خانواده با مسائل اجتماعی دست به گریبان باشد و از بد روزگار پایش به زندان کشیده گردد نخستین گروهی که صدمه می بیند خانواده و فرزندان هستند. فریدون حیدری شهردار منطقه 5 آزادی سازی 29 زندانی زن را نقطه عطفی در مشارکت اجتماعی شهروندان محله ها می داند و می گوید: وقتی مادری نتواند نقش مادری را به خوبی ایفا نماید و به دلیل مسائل اقتصادی پشت میله های زندان بماند کیان تربیتی خانواده با بحران روبه رو خواهد شد. اهمیت این موضوع باعث شد تا با آزادی زنان زندانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون خود در زندان مانده اند به استقبال روز فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته تکریم بانوان برویم.

او با تاکید بر اینکه نجات زن به منزله نجات یک خانواده و در حقیقت نجات یک جامعه است. ادامه می دهد: برای روز زن برنامه ریزی های متعددی انجام داده ایم که در رأس آن موضوع آزادی زنان زندانی مطرح است. منطقه 5 متشکل از 29 محله است. امیدواریم بایاری همه شهروندان منطقه به ویژه بانوان هر محله بتوانیم یک بانوی زندانی را آزاد کنیم.

شهردار منطقه 5 از شهرداران مناطق دیگر دعوت کرد این طرح را در تمامی محله های شهر تهران اجرایی نمایند تا با یاری شهروندان زندانیان بیشتری به کانون خانواده برگردند. شهرداری منطقه 5 در این طرح به عنوان تسهیلگر عمل می نماید تا با سرعت بیشتری طرح عملیاتی گردد. بر این اساس بانوانی که در حوزه زنان فعال هستند، خیران و مؤسسات نیکوکاری و شهروندان می توانند برای بهتر برگزار شدن این طرح نظرات و پیشنهادات خود را با شهرداری منطقه 5 در میان بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 697

به "29 مادر بدهکار به خانه باز می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 مادر بدهکار به خانه باز می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید