گلایه شهروندان فومنی از سد معبر، شهرداری ساماندهی کند

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، عصر پنجشنبه هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر فومن به ریاست زهرا نظری و غیبت نورالدین نعمتی و با حضور ریاست آبفای شهر فومن و مدیر پروژه فاضلاب این شهر در دفتر شورا برگزار گردید.

گلایه شهروندان فومنی از سد معبر، شهرداری ساماندهی کند

رئیس شورای اسلامی شهر فومن در این جلسه با بیان اینکه اعضای شورا وظیفه پیگیری حقوق مردم را بر عهده دارند، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شهری به دنبال حقوق شهروندان بوده و احقاق حق مردم را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

زهرا نظری با اشاره به اینکه شهردار فومن همچون کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی برای نیروهای روزمزد و پاکبانان مبلغی برای عیدی تعیین کند، اظهارکرد: شهرداری فومن برای برخورد با سد معبر نیروی ندارد که این موضوع سبب بروز نابسامانی در سطح شهر شده و باید برای ساماندهی به این وضعیت تهمیدات لازم اتخاذ گردد.

وضعیت نامطلوب آسفالت معابر شهری فومن

جلیل سندی یکی از اعضای شورای شهر فومن در ادامه این جلسه با بیان اینکه چاله های معابر شهر به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است، اضافه کرد: شهروندان در این زمینه گلایه های بسیاری دارند شهرداری فومن باید در کوتاه ترین زمان به این وضعیت سامان دهد.

شهردار فومن حداقل ها را انجام دهد

علیرضا علیدوست یکی دیگر از اعضای شورای شهر فومن که دقایق پایانی جلسه به بقیه اعضای ملحق شد خطاب به شهردار فومن با بیان اینکه بارها به شما تذکر داده ایم که در رنگ آمیزی شهر کوشش کنید اما شما به تذکرات شورا اهمیتی نمی دهید، اضافه کرد: زمان مناسب برای رنگ آمیزی و شاخه زنی را با توجه به روزهای پایانی سال 97 از دست داده ایم.

وی ادامه داد: یکی از انتظارات اعضای شورای شهر از شهردار فومن این بوده که حداقل ها را انجام دهد.

نبود منابع مالی مناسب دلیل کندی اجرای پروژه های شهرداری فومن

شهردار فومن در ادامه با اشاره به اینکه درباره برخورد با سد معبر در این شهر هماهنگی های لازم با جانشین دادستان انجام شده و مقرر شد بازدیدی انجام گردد، اظهارکرد: در زمینه ساماندهی به وضعیت معابر نیز قرار است بعد از زیرسازی، آسفالت و بهسازی روکش معابر شهر فومن انجام گردد.

حسین غلام نیا با بیان اینکه وضعیت مالی و بارندگی های مداوم سبب شده تا خدمات شهرداری به کندی صورت پذیرد، توضیح داد: یکی دیگر از دغدغه های شهرداری فومن عبور و مرور ماشین های سنگین از داخل شهر و تخریب آسفالت است که از مسئولان ذیربط می خواهیم براساس قانون با افراد خاطی برخورد نمایند.

وی با اشاره به وضعیت بد مالی و اینکه دولت نمی تواند کمکی به شهرداری ها انجام دهد نیز اظهارکرد: امروزه با ساخت و سازی که بخش خصوصی انجام می دهد اکثرا تمایل دارند به جای تقسیط عوارض یک ملک به نام شهرداری بزنندکه این اقدام به نفع شهرداری است این موضوع باید در شورا مصوب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 120

به "گلایه شهروندان فومنی از سد معبر، شهرداری ساماندهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه شهروندان فومنی از سد معبر، شهرداری ساماندهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید