گلایه خداکرمی از برگزاری مراسمات در شهرداری تهران در روز های کرونایی

به گزارش بهترین مقاله، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرداری گلایه کرد.

گلایه خداکرمی از برگزاری مراسمات در شهرداری تهران در روز های کرونایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به شرایط کرونایی تهران گفت: شرایط امروز تهران در پی گسترش کرونا، پیچیده شده بگونه ای که به مرگ های روزانه 200 نفر نزدیک می شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6000 تهرانی در بیمارستان ها بستری هستند که3000 نفر به دستگاه وصل هستند و این به این معنا است که در روز های آینده احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد، اضافه کرد: دولت دستورالمعل ناقص و ضعیفی برای این روز های کرونایی صادر نموده که متاسفانه همان هم هنوز اجرایی نمی گردد و پروتکل ها رعایت نمی گردد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت توصیه نموده که دورکاری حداقل 50 درصد در سازمان ها اجرایی گردد، اما بسیاری از دستگاه های خود دولت مثل دانشگاه ها، وزارت صمت و ... آن را اجرا نمی نمایند، ادامه داد: در شهرداری هم این رویه دیده می گردد و این ازدحام در وسایل حمل و نقل عمومی ناشی از عدم اجرای دورکاری در سازمان ها است که کارمندان مجبور هستند به سرکار بروند و جالب است که اگر بعضی واحد ها سرکار نروند فایده اش بیشتر است.

خداکرمی با بیان اینکه شهرداری می بایست موارد تخطی سایر دستگاه ها را شناسایی و در جلسه ستاد کرونا مطرح کند، اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم در این روز ها در شهرداری تهران، هر روز یک افتتاحیه و بازدید برگزار می نمایند و این برنامه ها چه ضرورتی دارد؟ در حالی که ما می گویم تهران تعطیل گردد، اما شهردار مراسم میگیرد و این جای سوال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1316

به "گلایه خداکرمی از برگزاری مراسمات در شهرداری تهران در روز های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه خداکرمی از برگزاری مراسمات در شهرداری تهران در روز های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید