گاردین: آمریکایی ها یک احمق خطرناک را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند

به گزارش بهترین مقاله، روزنامه گاردین در سرمقاله امروز، یکشنبه دیدگاه های خود درباره شدت دریافت تنش ها بر سر ایران را ابراز کرده و نوشته آمریکایی ها در سال 2016 با انتخاب یک فرد احمق خطرناک به عنوان رئیس جمهور مرتکب بزرگترین اشتباه شده اند.

گاردین: آمریکایی ها یک احمق خطرناک را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه گاردین در سرمقاله امروز، یکشنبه دیدگاه های خود درباره شدت دریافت تنش ها بر سر ایران را ابراز کرده و نوشته آمریکایی ها در سال 2016 با انتخاب یک فرد احمق خطرناک به عنوان رئیس جمهور مرتکب بزرگترین اشتباه شده اند.

این روزنامه نوشته است: به دونالد ترامپ بارها هشدار داده شد که سیاست ستیزه جویانه فشار حداکثری علیه ایران و دامن زدن به تنش های نظامی و اقتصادی خطر ایجاد جنگ بر اثر تصادف را در پی دارد. هفته گذشته، خطاهای محاسباتی، آن طور که مدت ها انتظارش می رفت، بالاخره رخ دادند و ظرف چند ساعت به طرزی هولناک دنیا در آستانه جنگ قرار گرفت. هر دو طرف مرتکب اشتباهاتی شدند، اگرچه تقصیر فرماندهان آمریکایی ظاهراً بیشتر است، اما بزرگترین اشتباه در سال 2016 رخ داد که آمریکایی ها یک احمق خطرناک را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

گاردین با بیان اینکه تنش ها با شلیک ایران به یک پهپاد آمریکایی به اوج رسید نوشته پنتاگون بعد از این حادثه ادعا کرد پهپاد مورد نظر حین پرواز بر فراز آب های بین المللی سرنگون شده، در حالی که طرف ایرانی می گوید این هواپیما بعد از ورود به حریم هوایی ایران مورد هدف قرار گرفته است.

روزنامه گاردین در ادامه، در خصوص مناقشه ایران و آمریکا در خصوص محل هدف قرار دریافت این پهپاد تصریح کرده که تصاویری که پنتاگون از راستا پروازی پهپاد گلوبال هاک ارائه کرده اشتباه بوده اند: تصاویر ارائه شده توسط پنتاگون از راستا این پهپاد، توصیف نادرستی از راستا پروازی این هواپیما ارائه کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 209

به "گاردین: آمریکایی ها یک احمق خطرناک را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاردین: آمریکایی ها یک احمق خطرناک را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید