کاظمی: همه تیم ها پر قدرت در لیگ برتر شرکت می کنند، پروتکل ها به خوبی رعایت نمی شود

به گزارش بهترین مقاله، بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: امسال لیگ پر قدرت تری نسبت به سال های قبلی داریم ولی امیدوارم کرونا مثل سال گذشته مانع از برگزاری مسابقات نشود.

کاظمی: همه تیم ها پر قدرت در لیگ برتر شرکت می کنند، پروتکل ها به خوبی رعایت نمی شود

به گزارش خبرنگاران، ارسلان کاظمی در گفت وگو با سایت باشگاه شیمیدر در مورد شرایط آمادگی خود در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال گفت: شرایط بدنی و فنی ام خیلی خوب است و اکنون دو ماه هست که با تیم تمرین می کنم. هم شرایط خودم و هم بقیه بازیکنان عالی است. دو بازیکن خارجی هم به تیم اضافه شدند تا کمک کنند با قدرت بیشتری در لیگ حضور پیدا کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد: وقفه ای طولانی در لیگ ایجاد شده و الان فکر می کنم 8 ماهی است که هیچ کدام از بازیکن ها بازی رسمی انجام ندادند. بنابراین امیدوارم برای هیچ کدام از آن ها آسیب دیدگی پیش نیاید. از طرفی کرونا در کشور ما هر روز بدتر می شود و متاسفانه پروتکل ها هم به خوبی رعایت نمی شود.

کاظمی در پایان گفت: فکر می کنم که همه تیم ها پر قدرت در لیگ برتر شرکت می کنند. سال ها بود چنین حضوری را ندیده بودیم که تیم ها از ابتدای لیگ دو بازیکن خارجی جذب کنند. تیم ها تقریبا از یک ماه و نیم پیش شکل گرفتند و تمریناتشان را انجام دادند که این خیلی خرسند کننده است. مطمئنا امسال لیگ پر قدرت تری نسبت به سال های قبلی داریم ولی امیدوارم کرونا مثل سال گذشته مانع از برگزاری مسابقات نشود و بازیکنان به خاطر خود، خانواده و هم تیمی هایشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1320

به "کاظمی: همه تیم ها پر قدرت در لیگ برتر شرکت می کنند، پروتکل ها به خوبی رعایت نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: همه تیم ها پر قدرت در لیگ برتر شرکت می کنند، پروتکل ها به خوبی رعایت نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید