چگونه به راحتی امتیاز مهاجرت به کانادا را افزایش دهیم؟

به گزارش بهترین مقاله، در صورت تمایل به بالا بردن شانس تایید درخواست ویزای کانادا باید دانست که افزایش نمره CRS بهترین اقدام برای آغاز است. یکی از بهترین ویژگی های مهاجرت به کانادا این است که اغلب برنامه ها امکان اقامت دائم را به افراد داده یا پس از کسب تجربه کاری لازم با ویزای موقت، شانس افراد را برای دریافت اقامت دائم افزایش می دهند. محبوب ترین سیستم مهاجرت به کانادا سیستم اکسپرس اینتری یا ورود سریع است که خود سه برنامه مهاجرتی دولتی (فدرال) و همچنین درخواست های مهاجرتی سریع را پوشش می دهد.

چگونه به راحتی امتیاز مهاجرت به کانادا را افزایش دهیم؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به لطف سیستم جامع امتیاز بندی کانادا (CRS)، سازمان مهاجرت این کشور قادر است تا درخواست هر فرد را رتبه دهی نموده و بهترین برنامه را برای آن پیشنهاد دهد. به این ترتیب درخواست هایی که در گذشته رسیدگی به آن ها تا یک سال به طول می انجامید، هم اکنون ظرف 6 ماه آنالیز می شوند.

دو عامل بسیار مهم در این سیستم امتیاز دهی داشتن برنامه نامزدی استانی و پیشنهاد شغلی کانادا است. این عوامل هر دو بیشترین مقدار امتیاز را به افراد ارائه می دهند. داشتن نامزدی استانی به تنهایی می تواند تضمین نماینده دریافت دعوت نامه مهاجرت به کانادا باشد.

1- مدرک زبان مورد احتیاج برای مهاجرت به کانادا

مهارت زبان در سیستم امتیاز دهی کانادا برای هر فرد تا 260 نمره امتیاز دارد. انگلیسی و فرانسوی زبان های اصلی کشور کانادا هستند. افراد می توانند برای دریافت امتیاز های بیشتر هر دوی این زبان ها را فرا گیرند. هر گونه بهبود در نتایج مهارت های چهارگانه زبان، امتیاز بیشتری را به همراه خواهد داشت اما هنگامی که فرد در هر مهارت به سطح CLB 9 می رسد بیشترین امتیاز ممکن به او داده می گردد.

مهارت های چهارگانه زبان شامل صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن می شوند. در صورتی که افراد در دوران تحصیل خود زبان فرانسوی آموخته یا دانش مناسبی از این زبان دارند می توانند با هدف کسب امتیاز بیشتر آزمون TEF را انجام دهند.

2- کار

با اینکه داشتن تجربه کاری در کانادا ارزش بیشتری نسبت به سابقه کار در کشور های دیگر دارد اما در صورتی که فرد کمتر از 3 سال سابقه کار دارد، باید به کار کردن ادامه دهد. حفظ اشتغال خود برای کسانی که در حال حاضر با اجازه موقت در کانادا مشغول به کار هستند از افراد شاغل در کشور های دیگر نیز مهم تر است.

دلیل آن نیز این است که در صورتی که سابقه کار در کشور کانادا باشد امتیاز بیشتری به آن تعلق می گیرد. امتیاز سابقه کار حداکثر تا 5 سال محاسبه می گردد. شما می توانید با یاری وکیل مهاجرت به کانادا، بهترین جاب آفر های کانادا را به دست آورید.

3- تحصیل در کانادا

افراد می توانند قبل از درخواست اقامت به وسیله سیستم اکسپرس اینتری، در کانادا تحصیل نمایند. داشتن سابقه تحصیلی در کانادا می تواند امتیاز اخذ ویزای کانادا برای هر فرد را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

در صورتی که دیپلم ها، مدارک یا گواهینامه های تحصیلی افراد 2 مورد یا بیشتر باشند، امکان دارد بتوانند در بخش تحصیل امتیاز های بیشتری کسب نمایند. علاوه بر آن، گذراندن یک مقطع تحصیلی بالاتر نیز می تواند مفید باشد. بعضی افراد با تکمیل مقطع تحصیلی خود چند دوره یا ماه فاصله دارند که پس از کسب آن و ارزیابی شدن در سیستم امتیاز دهی بر امتیاز آن ها اضافه می گردد.

4- همسر

متقاضیان دارای همسر این امکان را دارند تا نمره CRS خود را افزایش دهند زیرا به تمام سطوح تحصیلی، تجربه های کاری در کانادا و مهارت زبان همسر متقاضی امتیاز داده می گردد. افراد می توانند به وسیله نمره زبان اولیه همسر خود امتیاز CRS خود را تا 20 امتیاز افزایش دهند. همچنین، با ارزیابی مدارک تحصیلی (ECA) همسر می توان تا 10 امتیاز به امتیاز CRS خود اضافه نمود.

5- برنامه های نامزدی استانی

در صورت تمایل به دریافت 600 امتیاز اضافه و یک خوش آمد گویی گرم از طرف استان محل اقامت خود در کانادا می توان در برنامه های نامزدی استانی مهاجرت به کانادا (PNP) شرکت کرد. دریافت نامزدی از یکی از استان های تحت برنامه اکسپرس اینتری 600 امتیاز به نمره کلی CRS فرد اضافه نموده و دریافت دعوت نامه را در مرحله بعدی پذیرش (Draw) تضمین می نماید.

ارائه تمام سوابق تحصیلی و کاری، آماده کردن مدارک لازم برای درخواست مهاجرت و پیگیری اخبار مهاجرت به کانادا برای تمامی افراد لازم است. دسته های نامزدی استانی کانادا اغلب به سرعت باز شده و ظرف چند روز یا چند ساعت بسته می شوند.

پیشنهاد شغلی

با اینکه داشتن پیشنهاد شغلی به ارزشمندی گذشته نیست اما باز هم دریافت آن یک عامل مهم در مهاجرت به کانادا محسوب می گردد. با اینکه داشتن پیشنهاد شغلی در گذشته 600 امتیاز را برای فرد به ارمغان داشت اما هم اکنون این امتیاز در اغلب موارد تا به 50 امتیاز کاهش یافته است.

با اینکه دریافت پیشنهاد شغلی برای افراد خارج از خاک کانادا امری سخت است اما منابع اینترنتی زیادی وجود دارند که می توان فرصت های شغلی مناسبی را در میان آن ها پیدا کرد.

موسسه حقوقی و مهاجرتی اپلو به پشتوانه در سطح محدود و برای مشاغل خاصی می تواند جاب آفر واقعی کانادا را به هم وطنان عزیز ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سیستم امتیاز دهی جامع کانادا و مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس انتری می توانید از سایت موسسه حقوقی مهاجرت به کانادا به نشانی https://aplolaw.com اطلاعات لازم را به دست آورید یا با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1074

به "چگونه به راحتی امتیاز مهاجرت به کانادا را افزایش دهیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه به راحتی امتیاز مهاجرت به کانادا را افزایش دهیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به راحتی امتیاز مهاجرت به کانادا را افزایش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید